Camper vans από τη Nissan
Με αφετηρία τη Μαδρίτη, η Nissan αποκάλυψε δύο εκδρομικές παραλλαγές των NV300 και e-NV200, τα οποία εκτός από τον συνήθη εξοπλισμό για παραμονή στην ύπαιθρο, εισάγουν στην κατηγορία και την ηλεκτροκίνηση. Αμφότερα διαθέτουν ανυψούμενη οροφή, ενώ στην περίπτωση του πετρελαιοκίνητου NV300 στον συγκεκριμένο χώρο τοποθετείται και ένα δεύτερο διπλό κρεβάτι αυξάνοντας τη δυνατότητα φιλοξενίας της έκδοσης σε τέσσερα άτομα. Στην περίπτωση της ηλεκτρικής έκδοσης e-NV200 όπου μπορούν να διανυκτερεύσουν δύο άτομα με τις ίδιες ανέσεις, η αυτονομία προσδιορίζεται μεταξύ 200 και 300 χλμ. ανάλογα με τη χρήση. Αμφότερα θα είναι αρχικά διαθέσιμα στην Ισπανία προσφέροντας πλείστες δυνατότητες περαιτέρω επιλογών και παραμετροποίησης.
Αυστηρότερες προδιαγραφές CO2 ζητεί η Γερμανία
Υπέρ της θέσπισης ακόμη αυστηρότερων προδιαγραφών σε σχέση με αυτές που έχουν προταθεί από την Κομισιόν γνωμοδοτεί έκθεση του γερμανικού υπουργείου Περιβάλλοντος για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των επιβατικών και ελαφρών επαγγελματικών αυτοκινήτων. Αναλυτικότερα, οι αρμόδιες γερμανικές αρχές προτείνουν τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 25% έως το 2025 και κατά 50% έως το 2030, έναντι του 15% και 30% που έχει προτείνει ήδη η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Το στοίχημα της Volvo για την αυτόνομη οδήγηση
H σουηδική φίρμα γίνεται η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που θέτει στόχους πωλήσεων για τα οχήματα αυτόνομης οδήγησης, ανακοινώνοντας ότι έως το 2025 ένα στα τρία Volvo που θα διατίθενται θα ανήκει στην ελίτ των οχημάτων με «αυτόματο πιλότο». Εξίσου ενδεικτικό της έμφασης που δίνουν οι Σουηδοί στις τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης είναι ότι σύμφωνα με το επιχειρηματικό σχέδιο περαιτέρω ανάπτυξης της εταιρείας, η Volvo βασίζει μεγάλο μέρος της αύξησης των περιθωρίων κέρδους της στην ανοδική ζήτηση αυτόνομων οχημάτων από εταιρείες παροχής υπηρεσιών μετακίνησης.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ