Χρονιά δυναμικής ανάπτυξης ήταν το 2017 για την αλυσίδα καταστημάτων Public (Retailworld ΑΕ), μέλος του Ομίλου Olympia, η οποία πέτυχε αύξηση του κύκλου εργασιών της και βελτίωση των λειτουργικών αποτελεσμάτων της.
Οπως ανακοινώθηκε, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε στα €241 εκατ. το 2017, από τα €234,3 εκατ. το 2016, σημειώνοντας αύξηση 2,85%. Ταυτόχρονα, η Public ενίσχυσε τη λειτουργική κερδοφορία της, με τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) €3,445 εκατ. το 2017, έναντι € 3,049 εκατ. της χρήσης 2016, σημαντικά βελτιωμένα κατά 13%. Πρόκειται για την τρίτη συνεχόμενη χρονιά αύξησης κερδών για την εταιρεία.
Τα ενισχυμένα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας το 2017 συνδέονται με την επέκταση του δικτύου καταστημάτων, την προσφορά νέων υπηρεσιών, τη συνεχή διεύρυνση της προϊοντικής γκάμας και την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών, που έφεραν μια δυναμική ανάπτυξη στο public.gr. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα πλέον συνεισφέρει με ποσοστό 20% στον κύκλο εργασιών της εταιρείας αναδεικνύοντας την έμφαση που δόθηκε στις ηλεκτρονικές πωλήσεις. Τα Public υποδέχθηκαν συνολικά 66,1 εκατ. επισκέψεις στο δίκτυο φυσικών καταστημάτων σε Ελλάδα και Κύπρο και στο e-commerce κανάλι τους προσφέροντας υψηλής ποιότητας πολυ-καναλική εξυπηρέτηση. Διαχειρίστηκαν, παράλληλα, 1.260.000 online παραγγελίες αποκλειστικά από το public.gr. Ταυτόχρονα εξυπηρέτησαν 115.000 παραγγελίες που πραγματοποιήθηκαν μέσω τηλεφώνου, ενώ ανταποκρίθηκαν σε 240.000 ερωτήματα μέσω των λογαριασμών της εταιρείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, YouTube), όπου διαθέτει 1 εκατ. followers.
Μια ακόμη πρωτιά κατέγραψε η Public στην Black Friday, θεσμό που η ίδια εισήγαγε στην ελληνική αγορά, με 814.388 επισκέψεις στο ηλεκτρονικό κατάστημά της σε μία μόνο ημέρα.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ