Aύξηση πωλήσεων σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση κατά 4,5% ανακοίνωσε για το πρώτο τρίμηνο του 2018 η Coca- Cola HBG AG σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Ειδικότερα, ο τζίρος διαμορφώθηκε στα 1,353 δις. ευρώ έναντι 1,295 δις. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2017.

Κατά το εξεταζόμενο διάστημα, ο όγκος των πωλήσεων ενισχύθηκε κατά 2,3% στα 453 εκατ. κιβώτια έναντι 442,8 εκατ. κιβωτίων το πρώτο τρίμηνο του 2017.

Στον τομέα των αναπτυγμένων αγορών ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 1,1% ως επακόλουθο της βελτίωσης των όγκων πωλήσεων σε Ιρλανδία και Ελβετία και της συνέχισης των καλών επιδόσεων στην Ελλάδα.

Οι όγκοι πωλήσεων στον τομέα των αναπτυσσόμενων αγορών βελτιώθηκαν κατά 11,8%, χάρη στην πολύ ισχυρή ανάπτυξη στην Πολωνία, και την υποστήριξη σε κάποιο βαθμό, από τη χρονική συγκυρία του Καθολικού Πάσχα. Οι όγκοι πωλήσεων στον τομέα των αναδυόμενων αγορών κυμάνθηκαν σε γενικές γραμμές στα ίδια επίπεδα με το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι, καθώς η συνέχιση των ισχυρών ρυθμών ανάπτυξης στις μεσαίου μεγέθους χώρες αντιστάθμισε την πτώση των πωλήσεων στη Νιγηρία και σε μικρότερο βαθμό τη Ρωσία.

Ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε:

«Είμαστε ικανοποιημένοι από το καλό ξεκίνημα της φετινής χρονιάς, που ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας.
Οι καινοτομίες στα προϊόντα μας και οι συνεχιζόμενες πρωτοβουλίες διαχείρισης της αύξησης των εσόδων συνεχίζουν να επιφέρουν ισορροπημένη ανάπτυξη μέσω της αύξησης του όγκου πωλήσεων και της βελτίωσης τιμών/μείγματος. Προσδοκούμε ότι η υλοποίηση των ισχυρών εμπορικών μας πλάνων και η σταδιακή οικονομική ανάκαμψη σε Ρωσία και Νιγηρία θα οδηγήσουν σε επιτάχυνση του ρυθμού αύξησης των εσόδων στο υπόλοιπο του έτους».

Ειδικότερα για την Ελλάδα, όπως αναφέρει ο όμιλος: «Ο όγκος πωλήσεων συνέχισε την καλή πορεία, σημειώνοντας αύξηση κατά μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, παρά τις δύσκολες ακόμα μακροοικονομικές συνθήκες. Σε όλες τις κατηγορίες καταγράφηκε αύξηση των πωλήσεων, εκτός από την κατηγορία του έτοιμου προς κατανάλωση τσαγιού. Στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών, μοχλός ανάπτυξης ήταν τα προϊόντα με το σήμα Coca-Cola, ιδίως η Coke Zero και η Coca-Cola χωρίς θερμίδες και με Stevia, η οποία κυκλοφόρησε πέρυσι τον Μάρτιο».