Δοκιμές εξέλιξης για το Polestar 1

Μετά την πρεμιέρα του στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου και πριν από την επίσημη αποκάλυψή του επί κινεζικού εδάφους την Τετάρτη 25 Απριλίου στο Πεκίνο, το Polestar 1 επιστρέφει στο προσκήνιο χάρη στα θετικά αποτελέσματα που καταγράφηκαν στις δοκιμές εξέλιξης του μοντέλου στη Σουηδία.

Μετά την πρεμιέρα του στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου και πριν από την επίσημη αποκάλυψή του επί κινεζικού εδάφους την Τετάρτη 25 Απριλίου στο Πεκίνο, το Polestar 1 επιστρέφει στο προσκήνιο χάρη στα θετικά αποτελέσματα που καταγράφηκαν στις δοκιμές εξέλιξης του μοντέλου στη Σουηδία.
Ολοκληρώνοντας τον συγκεκριμένο κύκλο δοκιμών που διήρκεσαν δύο εβδομάδες και πραγματοποιήθηκαν σε περιοχές βόρεια του Αρκτικού Κύκλου με θερμοκρασίες που έφτασαν ακόμη και τους 28 βαθμούς υπό το μηδέν, το πρώτο λειτουργικό πρωτότυπο του μοντέλου εντυπωσίασε με το κράτημα και τα δυναμικά χαρακτηριστικά του τους δοκιμαστές και τους μηχανικούς της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Οι εξαντλητικές χειμερινές δοκιμές αποσκοπούν στον έλεγχο και στη ρύθμιση τυπικών τεχνικών παραμέτρων, όπως η ανάρτηση και τα οδικά χαρακτηριστικά. Ωστόσο, στην περίπτωση αυτού του υβριδικού-ηλεκτρικού μοντέλου υψηλών επιδόσεων εξετάστηκε διεξοδικά η συμπεριφορά του συστήματος κίνησης και των μπαταριών σε ένα από τα πιο παγωμένα μέρη του πλανήτη.
Οι δοκιμαστές εστίασαν την προσοχή τους ιδιαιτέρως στο σύστημα κατανομής της ροπής «torque vectoring system», που περιλαμβάνει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες στον πίσω άξονα, με ξεχωριστές διατάξεις πλανητικών γραναζιών για τον αποτελεσματικό έλεγχο της ροπής ανάμεσα στους δύο τροχούς. Η δοκιμή στον πάγο επέτρεψε στους δοκιμαστές να αναλύσουν τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στη διάρκεια της οδήγησης, βελτιώνοντας περαιτέρω τη δυναμική ισορροπία του πλαισίου.
«Είμαστε πλέον απόλυτα βέβαιοι για το πώς το συγκεκριμένο σύστημα ενισχύει την απόκριση και την ακρίβεια του Polestar 1 στις στροφές. Είναι ένα αυτοκίνητο για τον οδηγό. Εχουμε πια ξεπεράσει ένα σημαντικό ορόσημο στην εξέλιξη του μοντέλου και οι δοκιμές εξέλιξης του πρωτοτύπου θα συνεχιστούν σε όλη τη διάρκεια του 2018» επεσήμανε ο Τόμας Ινγκενλατ, διευθύνων σύμβουλος της Polestar.
Σημειώνεται ότι το σουηδικό GT Coupé έχει απόδοση 600 ίππους και 1.000 Nm ροπής με υβριδικό σύστημα κίνησης υψηλών επιδόσεων (Electric Performance Hybrid) παρέχοντας αυτονομία 150 χιλιομέτρων, αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση, τη μεγαλύτερη από κάθε άλλο υβριδικό αυτοκίνητο παγκοσμίως. Οι δε παραγγελίες για αυτό είναι ήδη υπερδιπλάσιες της της ετήσιας παραγωγής του, στοιχείο που δημιουργεί αισιοδοξία για τα μελλοντικά Polestar 2 και Polestar 3, μοντέλα ευρύτερης παραγωγής και αποκλειστικά ηλεκτροκίνητα.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.