Τρίμηνο εκπλήξεων

Καλύτερη από το αναμενόμενο προδιαγράφεται η πορεία της ελληνικής αγοράς καινούργιων οχημάτων (επιβατικών αυτοκινήτων, ελαφρών και βαρέων φορτηγών, λεωφορείων και δικύκλων άνω των 50 κ.εκ.) καθώς όλοι οι σχετικοί δείκτες πωλήσεων έχουν θετικό πρόσημο ενώ η αύξηση των ταξινομήσεων καινούργιων ΙΧ αυτοκινήτων έφτασε στο 26,9% το πρώτο τρίμηνο του 2018 σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2017.

Καλύτερη από το αναμενόμενο προδιαγράφεται η πορεία της ελληνικής αγοράς καινούργιων οχημάτων (επιβατικών αυτοκινήτων, ελαφρών και βαρέων φορτηγών, λεωφορείων και δικύκλων άνω των 50 κ.εκ.) καθώς όλοι οι σχετικοί δείκτες πωλήσεων έχουν θετικό πρόσημο ενώ η αύξηση των ταξινομήσεων καινούργιων ΙΧ αυτοκινήτων έφτασε στο 26,9% το πρώτο τρίμηνο του 2018 σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2017.
Τη βελτίωση των μεγεθών στις τρεις από τις τέσσερις κατηγορίες οχημάτων φαίνεται ότι επηρεάζει η αύξηση των τουριστών που θα φθάσουν εφέτος στη χώρα μας και οι ανάγκες που δημιουργούνται. Χαρακτηριστικότερη όλων είναι η αύξηση των ταξινομήσεων καινούργιων λεωφορείων κατά 59,6% (75 το πρώτο τρίμηνο του 2018 έναντι 47 το 2017), δικύκλων κατά 31% (5.423 εφέτος έναντι 4.141 την περίοδο Ιανουαρίου – Μαρτίου 2017) αλλά και των επιβατικών αυτοκινήτων.

Η ειδοποιός διαφορά

Σε αντίθεση με προηγούμενα χρόνια η αυξητική τάση των ταξινομήσεων καινούργιων επιβατικών οχημάτων, που το πρώτο τρίμηνο του 2018 έφθασαν τις 26.781 μονάδες έναντι 21.097 το πρώτο τρίμηνο του 2017, αποδίδεται όχι μόνο στα περισσότερα αυτοκίνητα που κατευθύνονται σε εταιρείες ενοικίασης αλλά και στο γεγονός ότι αυξήθηκαν οι πωλήσεις προς ιδιώτες πελάτες οι οποίοι επωφελούνται από τα ανταγωνιστικά χρηματοδοτικά προγράμματα όπως και από ορισμένες «άγνωστες» στο ευρύ κοινό παροχές, οι οποίες επικοινωνούνται μόνο μέσα από τα σημεία πώλησης.

Η μάχη των αριθμών


Στην κορυφή της ελληνικής αγοράς τον προηγούμενο μήνα βρέθηκε η Toyota με 1.174 ταξινομήσεις, οι οποίες τη διατηρούν σταθερά στην πρώτη θέση της λίστας με συνολικά 3.102 πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο, ενώ στη δεύτερη θέση αναρριχήθηκε η επίσης ιαπωνική Nissan, η οποία μετράει ήδη 2.477 πωλήσεις. Πρώτη ευρωπαϊκή εταιρεία παραμένει η Peugeot με 2.344 ταξινομήσεις την περίοδο Ιανουαρίου – Μαρτίου, ακολουθούμενη από τις Volkswagen (2.059) και Opel (1.933). Κορυφαία σε πωλήσεις premium αυτοκινητοβιομηχανία στη χώρα μας είναι για ακόμη μία φορά η Mercedes-Benz με 930 ταξινομήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2018, με την Audi στη δεύτερη θέση με 665 ταξινομήσεις και την BMW στην τρίτη θέση με 582 πωλήσεις.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.