Μέσα από αυτή δημιουργούμε προσδοκίες στον πελάτη για τις δυνατότητες του μοντέλου μας» υπογραμμίζει η Chika Kako, επικεφαλής μηχανικός του UX. Το γεγονός ότι μια γυναίκα αρχιμηχανικός ιαπωνικής εταιρείας αναφέρεται αρχικά στο design καθιστά το UX ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα συζήτησης, τουλάχιστον μέχρι τoν Νοέμβριο που θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα ή έστω μέχρι τη στιγμή που θα το οδηγήσουμε στο εξωτερικό.
Βασισμένο σε εντελώς νέα αρχιτεκτονική, το πεντάθυρο/πενταθέσιο Lexus συντηρεί τη διαφορετικότητα της φίρμας μέσω της υβριδικής τεχνολογίας του, υιοθετώντας ένα νέο σύνολο –βενζινοκινητήρας 2,0 λίτρων και ηλεκτροκινητήρας στον μπροστινό άξονα –απόδοσης 180 ίππων που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT. Ωστόσο, ο υποψήφιος αγοραστής του θα μπορεί να επιλέξει και το σύστημα E-Four με έναν δεύτερο ηλεκτροκινητήρα –στον πίσω άξονα –απολαμβάνοντας τα οφέλη της τετρακίνησης. Αυτά για την υβριδική έκδοση UX 250h, καθώς η UX 200 θα κινείται αποκλειστικά από έναν νέο κινητήρα βενζίνης 2,0 λίτρων.
Δεν υπάρχει καμία ένδειξη για μικρότερου κυβισμού κινητήρες στο UX, στοιχείο συμβατό με την ως τώρα στρατηγική της εταιρείας, που υπερθεματίζει για την ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά του –λόγω αυξημένης ακαμψίας και χαμηλότερου κέντρου βάρους –η οποία προσομοιάζει σε αυτή ενός σπορ μικρομεσαίου μοντέλου. Με αυτό ως δεδομένο, το UX θα βρεθεί απέναντι από τις Mercedes-Benz GLA και BMW X1 προτάσσοντας μια σειρά εφαρμογών που αφορούν την ασφάλεια, τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και τις τεχνολογίες συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας, οι οποίες ανανεώνουν τις προτεραιότητες της Lexus ανεξαρτήτως κατηγορίας.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ