H Stoiximan κέρδισε το… στοίχημα της ανάπτυξης

Στρατηγικές κινήσεις για τον τεχνολογικό τους εξοπλισμό, οι οποίες μελλοντικά θα εξασφαλίσουν και την επικράτησή τους στον νέο «ψηφιακό» κόσμο που αναδύεται, κάνουν σήμερα οι μεγάλες εταιρείες της χώρας. Μεταξύ αυτών, η Stoiximan έχει επενδύσει στη δημιουργία ενός τμήματος με εξειδικευμένο προσωπικό και στην ανάπτυξη πολλών διαφορετικών εργαλείων εξυπηρέτησης των πελατών της.

Στρατηγικές κινήσεις για τον τεχνολογικό τους εξοπλισμό, οι οποίες μελλοντικά θα εξασφαλίσουν και την επικράτησή τους στον νέο «ψηφιακό» κόσμο που αναδύεται, κάνουν σήμερα οι μεγάλες εταιρείες της χώρας. Μεταξύ αυτών, η Stoiximan έχει επενδύσει στη δημιουργία ενός τμήματος με εξειδικευμένο προσωπικό και στην ανάπτυξη πολλών διαφορετικών εργαλείων εξυπηρέτησης των πελατών της.
Οπως αναφέρουν οι εκπρόσωποι της εταιρείας, «η Stoiximan έχει εδραιωθεί ως η κορυφαία εταιρεία online gaming στην Ελλάδα, αναπτύσσοντας ένα συνεκτικό στρατηγικό πλάνο, εντός και εκτός ελληνικών συνόρων. Η Stoiximan αποτελεί σήμερα, πέντε χρόνια από τη δημιουργία της, τη μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία στοιχηματισμού στο Διαδίκτυο, κατακτώντας το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, στηριζόμενη ταυτόχρονα στην τεχνολογική της ανάπτυξη και στην καινοτομία, ως βάση για την περαιτέρω ανάπτυξή της τα επόμενα χρόνια».


Επέκταση στο εξωτερικό

Πλέον, η εταιρεία έχει καταφέρει να επεκτείνει το επιχειρηματικό της μοντέλο στη Ρουμανία, με το brand Betano, έχοντας ήδη κάνει από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της αισθητή την παρουσία της στη ρουμανική αγορά καθώς και στην Κύπρο, ενώ εντός του έτους θα ανακοινώσει και την έναρξη λειτουργίας της σε δύο ακόμα ευρωπαϊκές αγορές.

Οπως εξηγούν οι εκπρόσωποι της εταιρείας, η διαρκής ανάπτυξη της Stoiximan αποδίδεται σε δύο βασικούς στρατηγικούς πυλώνες: στη συνεχή προσπάθειά της για ανάπτυξη τεχνολογίας υψηλού επιπέδου και στην εξειδικευμένη και πολυκαναλική υπηρεσία εξυπηρέτησης καταναλωτών της, υπηρεσία μάλιστα που συνιστά ένα από τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της εταιρείας.

Με στόχο να εδραιωθεί ως Νο1 οnline gaming provider στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει επενδύσει σημαντικά στην ανάπτυξη της τεχνολογίας, με σκοπό να δημιουργήσει μάλιστα μακροπρόθεσμα δικά της τεχνολογικά προηγμένα ψηφιακά προϊόντα τυχερών παιχνιδιών.

Στην κατεύθυνση αυτή, η Stoiximan ανακοίνωσε πριν από λίγους μήνες τη μετάβασή της στη νέα τεχνολογική εποχή, σε μια πρωτοβουλία να αναπτύξει μια νέα μεθοδολογία και να ενσωματώσει νέες μεθόδους εργασίας στις ομάδες του τμήματος Technology της εταιρείας. Η μέθοδος Scrum, την οποία εγκαινίασε, αφορά κυρίως ένα σύνολο αξιών και αρχών για την ανάπτυξη λογισμικού, σύμφωνα με τις οποίες οι απαιτήσεις και οι λύσεις εξελίσσονται μέσα από την αυτοοργάνωση διαλειτουργικών ομάδων. Ουσιαστικά, μέσα από τη μεθοδολογία Scrum αλλά και του Agile framework η Stoiximan ικανοποιεί συνειδητά τη δέσμευσή της για διαρκή καινοτομία και ευελιξία, γεγονός που αποτυπώνεται τόσο μέσα από τα προϊόντα της όσο και μέσα από τις υπηρεσίες της.

Προσωποποιημένη εξυπηρέτηση

«Η Stoiximan παραμένει ο κορυφαίος πάροχος ψηφιακών υπηρεσιών, εστιάζοντας στην ανάπτυξη και διαχείριση καινοτόμων software λογισμικών με στόχο τη βέλτιστη και αξιόπιστη παικτική εμπειρία, τοποθετώντας στο κέντρο τον ίδιο τον πελάτη. Εχοντας διασφαλίσει ήδη την τεχνολογική υπεροχή της, η Stoiximan δίνει προτεραιότητα στην άμεση και προσωποποιημένη εξυπηρέτησή του» τονίζουν οι εκπρόσωποί της.
«Ετσι έχει καταφέρει να προκρίνει την εξυπηρέτηση του πελάτη σε ένα ευρύ πεδίο καινοτομίας, το οποίο δεν σταματά να εξελίσσει, ταυτίζοντάς το με την ίδια την αξιοπιστία και καινοτομία της ίδιας της εταιρείας» αναφέρουν.

«Το μοντέλο εξυπηρέτησης πελατών της Stoiximan αφορά ένα ενιαίο και αδιάλειπτο σύστημα πολλαπλών καναλιών επικοινωνίας, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι στην εσωτερική δομή της εταιρείας. Σκοπός του μοντέλου ήταν η διακριτική διαφοροποίηση από τα υπάρχοντα μοντέλα που ακολουθούνται από τις εταιρείες του κλάδου και η ανάδειξή του ως βασικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για την περαιτέρω ανάπτυξή της. Συγκεκριμένα, τα εργαλεία επικοινωνίας που ανέπτυξε η Stoiximan αφορούν την τηλεφωνική εξυπηρέτηση, το email, το live chat, το Viber και το Facebook Messenger, διευκολύνοντας την άμεση και συνεχή επαφή με τα μέλη της.

Στο πλαίσιο του επιχειρηματικού σχεδιασμού της μάλιστα, η Stoiximan προέβλεψε την εφαρμογή του μοντέλου της και σε άλλες χώρες στις οποίες επρόκειτο να διεισδύσει μελλοντικά. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Ρουμανίας, εκεί όπου η Stoiximan δραστηριοποιείται υπό το όνομα Betano. Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία στη βάση του επιτυχημένου μοντέλου της Ελλάδας, η Stoiximan κατόρθωσε πολύ γρήγορα να διεκδικήσει σημαντικό μερίδιο στην αγορά της Ρουμανίας, κάνοντας τις αντίστοιχες προσαρμογές στην κουλτούρα της τοπικής αγοράς».

Η δημιουργία του τμήματος με εξειδικευμένο προσωπικό και η ανάπτυξη πολλών διαφορετικών εργαλείων εξυπηρέτησης ταυτοποιούν τη Stoiximan στην αγορά ως την εταιρεία με την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών.

Κοινωνική – εταιρική ευθύνη

Στόχος της εταιρείας τώρα είναι να συνεχίσει να παράγει και να εξάγει την καινοτομία που αναπτύσσει, διατηρώντας τη βάση της στην Ελλάδα, δημιουργώντας παράλληλα προστιθέμενη αξία σε κάθε της επιχειρηματική δραστηριότητα. Επενδύοντας στη βάση της καινοτομίας, η Stoiximan παραμένει μια από τις κορυφαίες τεχνολογικές εταιρείες στη χώρα, σε μια προσπάθεια να αποτελέσει παράδειγμα υγιούς επιχειρείν και να ενισχύσει την οικονομική τροχιά της χώρας.

Παράλληλα με τους πυλώνες ανάπτυξής της, «η Stoiximan έχει ενσωματώσει στη λειτουργία τηςτη συνειδητή της επένδυση, σε πρωτοβουλίες που αναδεικνύουν και αφουγκράζονται τις ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας. Εχει καταρτίσει και υλοποιεί ένα πολύπλευρο πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, με στόχο τη στήριξη και ενίσχυση της ελληνικής κοινωνίας,του ελληνικού αθλητισμού, της οικογένειας αλλά καιτου περιβάλλοντος» καταλήγουν οι εκπρόσωποι της εταιρείας.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.