Άλμα 41% έκαναν την χρονιά που πέρασε οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου της Inditex, ωθώντας ανοδικά τόσο τον τζίρο όσο και την κερδοφορία του ομίλου που ελέγχει δημοφιλείς επωνυμίες ενδυμάτων και ειδών σπιτιού, όπως τις Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home και Uterqüe.
Είναι η πρώτη φορά που ο ισπανικός όμιλος δίνει στη δημοσιότητα αποτελέσματα που αφορούν ειδικά τις online πωλήσεις του.

Οι πωλήσεις στα καταστήματα που προϋπήρχαν του 2017 (εξαιρουμένων δηλαδή των πωλήσεων στα νέα καταστήματα που άνοιξαν πέρυσι) αυξήθηκαν κατά 5%, ενώ συνολικά ο τζίρος της Inditex αυξήθηκε κατά 9% και έφθασε στα 25,34 δισ. ευρώ.

Τα καθαρά κέρδη του ομίλου αυξήθηκαν κατά 7% το 2017 συγκριτικά με την αμέσως προηγούμενη χρονιά και έφθασαν στα 3,37 δισ. ευρώ.