Ενοποιημένες πωλήσεις 434,1 εκατ. ευρώ πραγματοποίησε το 2017 ο όμιλος Fourlis έναντι πωλήσεων 428,1 εκατ. ευρώ το 2016, αυξημένες κατά 1,4%.
Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 41,8 εκατ. έναντι 38,4 εκατ. το 2016 παρουσιάζοντας αύξηση 8,8%. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 14,5 εκατ. έναντι κερδών 7,7 εκατ. το 2016, παρουσιάζοντας αύξηση 88,9%.
Τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας διαμορφώθηκαν στα 10 εκατ. αυξημένα κατά 67% σε σχέση με το 2016 ( 6 εκατ.)
Η λιανική οικιακού εξοπλισμού και επίπλων (ΙΚΕΑ), παρουσίασε πωλήσεις 291,3 εκατ. το 2017 στο ίδιο επίπεδο με το 2016 (291,3 εκατ.). Oι πωλήσεις στην Ελλάδα το 2017 μειώθηκαν κατά 4,5%, ενώ στις υπόλοιπες χώρες αυξήθηκαν κατά 9,8%. Το EBITDA ανήλθε στα 31 εκατ. έναντι 29,1 εκατ. το 2016.
Επίσης τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 13,8 εκατ. έναντι κερδών 7 εκατ. το 2016.
Σήμερα, λειτουργούν συνολικά 7 καταστήματα ΙΚΕΑ, 5 από αυτά στην Ελλάδα, ένα στην Κύπρο, και ένα στη Σόφια Βουλγαρίας. Επίσης λειτουργούν 7 σημεία παραγγελιοληψίας προϊόντων ΙΚΕΑ στη Ρόδο, στην Πάτρα, στα Χανιά, στο Ηράκλειο, στη Κομοτηνή και δυο στην Βουλγαρία (Βάρνα και Μπουργκάς). Τέλος το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΙΚΕΑ (e-commerce) παρουσιάζει σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης και στις τρείς χώρες Ελλάδα, Βουλγαρία και Κύπρο.
Στη λιανική αθλητικών ειδών (Intersport), οι πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση κατά 4,6% σε σχέση με το 2017, στα 142,7 εκατ. έναντι 136,5 εκατ. το 2016.
Η δραστηριότητα αθλητικών ειδών είχε EBITDA 11,9 εκατ. κινούμενη στα ίδια επίπεδα σε σχέση με το 2016 ( 11,9 εκατ.). Επίσης παρουσίασε κέρδη προ φόρων 1,9 εκατ. έναντι κερδών 2,3 εκατ. το 2016.
Ο όμιλος Fourlis αριθμεί σήμερα 127 καταστήματα στη λιανική αθλητικών ειδών. Το δίκτυο καταστημάτων Intersport αποτελείται από 50 καταστήματα στην Ελλάδα, 29 στη Ρουμανία, 23 στην Τουρκία, 7 στη Βουλγαρία και 4 στην Κύπρο. Αντιστοίχως λειτουργούν 12 καταστήματα The Athlete’s Foot στην Ελλάδα και 2 στην Τουρκία.
Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις στη Ελλάδα παρουσίασαν σημαντική ανάπτυξη και παράλληλα παραμένει στρατηγικός στόχος για τον όμιλο η ανάπτυξη του e-commerce και στις υπόλοιπες χώρες που δραστηριοποιείται η Intersport, αναφέρεται στην ανακοίνωση της Fourlis.