Ενα ακόμη βήμα στην επιτυχημένη διεθνή της πορεία κάνει η ελληνική Apifon. Η startup, που μέσω της καινοτομίας καθιέρωσε το mobile messaging στην ελληνική αγορά, επισημοποιεί τη συνεργασία της με την Google. Μια συνεργασία που ξεκίνησε να συζητείται ήδη από το περασμένο φθινόπωρο, όπως είχε προαναγγείλει «Το Βήμα», η προετοιμασία της ξεκίνησε στο τέλος του 2017 και σήμερα πια έχει ολοκληρωθεί η διασύνδεση των συστημάτων των δύο εταιρειών, ώστε να είναι εφικτή η αποστολή των πρώτων RCS business messaging εκστρατειών.
Χάρη στη νέα τεχνολογία RCS (Rich Communication Services), τα SMS οδεύουν προς το χρονοντούλαπο της ψηφιακής ιστορίας! Οι επιχειρήσεις θα έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνούν, με πλουσιότερο και πραγματικά διαδραστικό περιεχόμενο, με τους πελάτες τους, μέσα από την οικεία μεν εφαρμογή μηνυμάτων, αλλά με τρόπο που θα μοιάζει περισσότερο με τα δημοφιλέστερα apps συνομιλίας, όπως Facebook Messenger και WhatsApp.
Η νέα τεχνολογία RCS αποτελεί διεθνές πρότυπο που προωθείται από την Google και τα μεγαλύτερα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας και δημιουργήθηκε ουσιαστικά για να αντικαταστήσει το SMS, αναβαθμίζοντας έτσι τον τρόπο που επικοινωνούμε, απλοί χρήστες και επιχειρήσεις. Τα χαρακτηριστικά είναι παρόμοια με αυτά των δημοφιλέστερων εφαρμογών συνομιλίας, με μόνη διαφορά ότι γίνεται χρήση της προεγκατεστημένης εφαρμογής μηνυμάτων του τηλεφώνου.
«Στην Apifon είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη νέα μας συνεργασία με την Google. Μέσα από το RCS business messaging θα παρέχουμε σε επιχειρήσεις της ελληνικής και της ευρωπαϊκής αγοράς τη δυνατότητα να προσφέρουν στους πελάτες τους μια αναβαθμισμένη εμπειρία επικοινωνίας, την οποία εδώ και καιρό αναζητούσαν τόσο οι καταναλωτές όσο και οι επιχειρήσεις» δήλωσε σχετικά ο κ. Κωνσταντίνος Στρουμπάκης, διευθύνων σύμβουλος της Apifon.

Εμπλουτισμός περιεχομένου

Η τεχνολογία RCS περιλαμβάνει δυνατότητες που το γνωστό σε όλους SMS δεν έχει τη δυνατότητα να ενσωματώσει. Αυτές είναι πλούσιο περιεχόμενο με εικόνες, video και ήχος, καθώς και διαδραστικές λειτουργίες, όπως προτεινόμενες απαντήσεις, καρουζέλ, κλήσεις, χάρτες, μεταφορά αρχείων.
Επίσης, προσφέρει δυνατότητες όπως οι άμεσες αγορές, οι κρατήσεις και οι πληρωμές. Ολα αυτά θα είναι ενσωματωμένα στο οικείο περιβάλλον της εφαρμογής SMS που προσφέρει κάθε smartphone, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να αλληλεπιδρούν με τους καταναλωτές τους και να τους κατευθύνουν εύκολα σε συναλλαγές χωρίς να απαιτείται να εγκαταστήσουν κάποια ειδική εφαρμογή.
Αναλυτικότερα, η επιχείρηση μπορεί να αποστέλλει μηνύματα με την επωνυμία και το λογότυπό της, προσφέροντας αναγνωρισιμότητα και εμπιστοσύνη στον παραλήπτη. Με τη χρήση πλούσιου περιεχομένου και τη διαδραστικότητα, η επικοινωνία καθίσταται πιο φιλική στον παραλήπτη βελτιώνοντας δραστικά την εμπειρία.
Ακόμη, η επιχείρηση μπορεί να ενημερώνεται για την κατάσταση του μηνύματος (παραδόθηκε, διαβάστηκε, ο χρήστης πληκτρολογεί) σε πραγματικό χρόνο και να λαμβάνει λεπτομερείς αναφορές σχετικά με τη αποτελεσματικότητα της καμπάνιας της. Τέλος, δίδεται η δυνατότητα χρήσης τυποποιημένων απαντήσεων και πληθώρας ενεργειών για την ολοκλήρωση συναλλαγών, η οποία ξεκλειδώνει νέες δυνατότητες αλληλεπίδρασης με τον πελάτη της επιχείρησης.
Η Apifon παρέχει μια πλατφόρμα που αυτοματοποιεί την επικοινωνία των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους και τις βοηθάει να αυξάνουν τα έσοδά τους και να βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών τους. Αυτό που μετέτρεψε μέσα σε λίγα χρόνια τη startup από τη Θεσσαλονίκη σε έναν από τους leaders στην αγορά SMS ήταν το «χτίσιμο» της πλατφόρμας Mookee, η οποία λειτουργεί ως υπηρεσία cloud και επιτρέπει την επικοινωνία με τον πελάτη μιας επιχείρησης μέσω πολλαπλών καναλιών: SMS, RCS, Email, Viber και άλλα chat apps.
Μέσα από προηγμένες λειτουργίες όπως Landing pages και Instant Web Apps, επιτυγχάνεται άμεση και προσωποποιημένη αλληλεπίδραση. Τα APIs και SDKs που συνοδεύουν την πλατφόρμα επιτρέπουν τη γρήγορη και εύκολη διασύνδεση με τρίτα συστήματα.

HeliosPlus