Σε μια από τις καλύτερες στιγμές του, το 1964, όταν τα νέα από τα στρατόπεδα των Beatles και των Rolling Stones έδιναν κι έπαιρναν, το τιράζ του άγγιζε τα 307.000 τεύχη.
Σύμφωνα με τα Νέα ακόμα και στους αναγνώστες του περιλαμβάνονταν ο Τζον Λένον, ο Μάλκολμ Μακλάρεν ή ο Μαρκ Μπόλαν, ενώ κατά καιρούς, άρθρα του είχαν υπογράψει ο Μπομπ Γκέλντοφ ή η Κρίσι Χάιντ. Τα εξώφυλλά του, που συνήθως αντιστοιχούσαν σε συνέντευξη με τον εικονιζόμενο σταρ, δεν χωράνε σε μια απλή λίστα: ο Έλβις Πρίσλεϊ, ο Φρανκ Σινάτρα, οι Led Zeppelin, η Νταϊάνα Ρος, ο Ντέιβιντ Μπόουι, η Τζόαν Μπαέζ, ο Μπράιαν Φέρι και βεβαίως η Πάτι Σμιθ, ο Μπράιαν Ίνο, ο Νικ Κέιβ, οι Smiths και σχεδόν όλοι οι πρόγονοι και οι συγκαιρινοί του post punk και του indie rock, έκαναν το πέρασμά τους.
Φαίνεται όμως πως, από τη μια η -για όλα υπαίτια- επέλαση του διαδικτύου και από την άλλη η επιμονή του μουσικού περιοδικού ΝΜΕ να καταπιάνεται τα τελευταία χρόνια με μπάντες και μουσικούς που δεν ήταν ακριβώς στην κορυφή της επικαιρότητας, έφεραν την προχτεσινή ανακοίνωση για το τέλος της έντυπης έκδοσής του: «είναι στο ψηφιακό πεδίο που θα επικεντρωθούν οι προσπάθειές μας και οι επενδύσεις μας ώστε να εξασφαλίσουμε ένα σταθερό μέλλον για αυτό το δημοφιλές brand» δήλωνε ο Πολ Τσίαλ, διευθυντής της εκδότριας εταιρείας T ime Inc. UK. Δεν ήταν η πρώτη φορά που εμπλεκόταν σε μια ανάλογη απόφαση: το 2015, το ΝΜΕ είχε αρχίσει να διατίθεται δωρεάν, έπειτα από μια δεκαετία πτώσης των πωλήσεών του, που είχαν οδηγήσει το τιράζ του στα 15.000 τεύχη.
Ιδρύθηκε το 1952 ως «Accordion Times and Musical Express», μετονομάστηκε σε «New Musical Express» και ήταν το πρώτο βρετανικό περιοδικό που συμπεριέλαβε κατάλογο επιτυχιών. Στη δεκαετία του ’70 φιλοξένησε αρκετά πονήματα της δημοσιογραφίας «gonzo» και συνδέθηκε με το punk, όπως έκανε και στη δεκαετία του ’90 με την brit pop. Το 1996 λάνσαρε την διαδικτυακή ιστοσελίδα nme.com, που έφτασε να μετρά επτά εκατομμύρια αναγνώστες μηνιαίως, στην οποία και θα στραφεί πλέον, χωρίς ωστόσο να λείπουν και οι ειδικές, έκτακτες εκδόσεις του. «Το παγκόσμιο ψηφιακό κοινό μας έχει σχεδόν διπλασιαστεί τα τελευταία δύο χρόνια» δήλωνε σχετικά ο Κιθ Γουόκερ, διευθυντής ψηφιακών μέσων του περιοδικού. «Επικεντρωμένοι στις ψηφιακές πλατφόρμες, μπορούμε να επιταχύνουμε την εντυπωσιακή ανάπτυξη που έχουμε διαπιστώσει και να προσεγγίσουμε πιο πολλούς αναγνώστες από ποτέ, μέσων των συσκευών που φυσιολογικά χρησιμοποιούν».