Αύξηση πωλήσεων κατά 50% στην ελληνική αγορά σημείωσε το 2017 η Eurosender, η start-up υπηρεσία door-to-door αποστολών από τη Σλοβενία. Σε απόλυτες πωλήσεις η Ελλάδα κατατάσσεται για την εταιρεία ανάμεσα στις κορυφαίες αγορές, αντιπροσωπεύοντας μάλιστα το 10% των συνολικών πωλήσεων.
Πρόκειται για έναν σημαντικό δείκτη καθώς η Eurosender έχει ήδη παρουσία σε 33 χώρες διεθνώς, μέσα σε τέσσερα χρόνια από την ίδρυσή της. Στο πλαίσιο της ενίσχυσης των διεθνών της δραστηριοτήτων και μετά την εξασφάλιση νέων επενδυτικών κεφαλαίων στα τέλη του 2017, πρόθεση της εταιρείας είναι 12% του προϋπολογισμού της να επενδυθεί στην ελληνική αγορά.
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι με τις επιδόσεις μας στην Ελλάδα και θεωρούμε τη χώρα μεταξύ των πιο σημαντικών μας προτεραιοτήτων. Θέλουμε να επεκτείνουμε τη δραστηριότητα και τις υπηρεσίες μας ώστε να εξελιχθούμε σε κύριο παίκτη της αγοράς για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και τους ιδιώτες στην ελληνική αγορά» είπε ο country manager, κ. Κωνσταντίνος Δημητρακάκης.
Κορυφαίοι προορισμοί των ελληνικών αποστολών, με δείκτη την αξία, αναδεικνύονται το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία και η Γαλλία, γεγονός που συνδέεται άμεσα με τις χώρες όπου κυρίως κατευθύνονται Έλληνες φοιτητές αλλά και η νέα γενιά Ελλήνων μεταναστών. Οι κορυφαίες περιοχές που χρησιμοποιούν την Eurosender από πλευράς εσόδων είναι η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη. Οι επισκέψεις στην πλατφόρμα της εταιρείας στον δεύτερο χρόνο παρουσίας της στην Ελλάδα αυξήθηκαν εντυπωσιακά κατά 176%.
Σε διεθνές επίπεδο, η Eurosender κατάφερε τον περασμένο Δεκέμβριο να συγκεντρώσει σημαντικά κεφάλαια από την POST Luxembourg, τον κορυφαίο ταχυδρομικό και τηλεπικοινωνιακό φορέα στο Λουξεμβούργο, που είναι και ο μεγαλύτερος εργοδότης της χώρας. Αυτά τα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν για την περαιτέρω επέκταση της διεθνούς ομάδας στα γραφεία του Λονδίνου, του Βερολίνου, της Λιουμπλιάνα (Σλοβενία) και του Γκντανσκ (Πολωνία) κατά 50 μέλη μέχρι το τέλος του έτους ενώ επίσης θα ενταθούν οι δραστηριότητες προώθησης σε όλη την Ευρώπη.
Στην Ελλάδα, τα σχέδια περιλαμβάνουν αυξημένη εξειδικευμένη υποστήριξη πελατών και επένδυση σε πωλήσεις και μάρκετινγκ, με τοποθέτηση σημαντικού προϋπολογισμού σε αυτή την κατεύθυνση, που αντιπροσωπεύει ένα εντυπωσιακό 12% του συνολικού παγκόσμιου προϋπολογισμού της εταιρείας.
Η Eurosender προσφέρει σε καταναλωτές και επιχειρήσεις πρόσβαση σε υπηρεσίες αποστολών και μεταφοράς σε τιμές μέχρι και 70% πιο χαμηλά από μία standard υπηρεσία μέσω της καινοτόμου πλατφόρμα της. Η πλατφόρμα συγκεντρώνει τις ανάγκες μεταφορών των πελατών, πετυχαίνοντας καλύτερες τιμές σε συνεργασία με τις δημοφιλέστερες εταιρείες courier που δραστηριοποιούνται στην Ευρώπη όπως οι DHL, GLS, DPD και άλλες.
Στην Ελλάδα, το κοινό-στόχος της Eurosender είναι οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν υπηρεσίες αποστολών σε σταθερή βάση, καθώς και μικρές εταιρείες οι οποίες λόγω του μικρού αριθμού πακέτων ή/και λόγω ακανόνιστης δραστηριότητας αποστολών έχουν μικρή διαπραγματευτική ικανότητα με τις εταιρείες courier. Στον τομέα ιδιωτών καταναλωτών, η Eurosender θέτει ως στόχο τους καταναλωτές εκείνους, που έχουν συγγενείς που ζουν, εργάζονται ή φοιτούν στο εξωτερικό.
Η Eurosender Ltd είναι μια ηλεκτρονική πλατφόρμα για διεθνείς door to door μεταφορές εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ιδρύθηκε το 2014, εδρεύει στο Λονδίνο και έχει γραφεία στο Βερολίνο, τη Λιουμπλιάνα και το Γκντανσκ. Λειτουργεί σε περισσότερες από 33 αγορές σε όλη την Ευρώπη. Η εταιρεία υποστηρίζεται από τις ProSiebenSat.1, RocketSpace, Ergo Group και POST Luxembourg.