Mε αιχμή του δόρατος τις επιδόσεις στο παγωτό και στο γιαούρτι η γαλακτοβιομηχανία ΚΡΙ ΚΡΙ από τις Σέρρες παρουσίασε στην Ενωση Θεσμικών Επενδυτών τις αναπτυξιακές της προοπτικές αλλά και τις εκτιμήσεις της για τo πώς θα διαμορφωθούν τα οικονομικά μεγέθη της χρήσης του 2017.
Η παρουσίαση έγινε από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της γαλακτοβιομηχανίας κ. Παναγιώτη Τσινάβο και στελέχη της εταιρείας.
Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε την περσινή χρονιά στα 79,3 εκατ. ευρώ έναντι 66,6 εκατ. ευρώ το 2016, σημειώνοντας άνοδο 19,1%.
Τα κέρδη ebitda εκτιμώνται στα 12,5 εκατ. ευρώ (+13,6%) και τα κέρδη προ φόρων θα διαμορφωθούν στα 9,8 εκατ. ευρώ έναντι 8,2 εκατ. ευρώ το 2016, ενισχυμένα κατά 19,5%.
Η εταιρεία το 2017 κατέγραψε άνοδο πωλήσεων στα προϊόντα παγωτού κατά 19% και σύμφωνα με την επίδοση αυτή η διοίκηση αναφέρει πως η μάρκα ΚΡΙ ΚΡΙ βρίσκεται στη 2η θέση στην ελληνική αγορά παγωτού με μερίδιο 15%. Η αύξηση των σημείων διανομής που αγγίζουν πλέον τα 15.000 σε πανελλαδικό επίπεδο καθώς και τα λανσαρίσματα νέων προϊόντων συνέβαλαν σε αυτή τη διάκριση.
Παράλληλα, η εταιρεία λανσάρει το δικό της επώνυμο γιαούρτι στις ευρωπαϊκές αγορές καθώς θέλει να διεκδικήσει μερίδιο από τη μεγάλη πίτα της αγοράς του ελληνικού γιαουρτιού. Η αξία του ελληνικού γιαουρτιού στην Ευρώπη ξεπερνά το 1 δισ. ευρώ. Στο Ηνωμένο Βασίλειο ανέρχεται περίπου στα 205 εκατ. ευρώ, στην Ιταλία στα 180 εκατ. ευρώ, στη Γερμανία στα 127 εκατ. ευρώ.
Ηδη η εταιρεία έχει παρουσία στις ευρωπαϊκές αγορές τροφοδοτώντας με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας γιαουρτιού μεγάλους λιανεμπόρους, όπως οι Tesco, Waitrose, Sainsbury’s, Aldi κ.ά.
Ετσι, η ΚΡΙ ΚΡΙ θέλει να εκμεταλλευτεί τη φήμη της διανέμοντας από εδώ και πέρα το δικό της επώνυμο στραγγιστό γιαούρτι. Σύμμαχος στη φιλόδοξη αυτή προσπάθεια είναι το γεγονός πως ο νομός Σερρών αποτελεί τη μεγαλύτερη ζώνη γάλακτος στην Ελλάδα και όπως αναφέρουν τα στελέχη της εταιρείας το γιαούρτι της εταιρείας παράγεται από 100% φρέσκο ελληνικό γάλα μιας ημέρας.
Η ΚΡΙ ΚΡΙ δραστηριοποιήθηκε αργά στον χώρο του γιαουρτιού, μόλις το 2003. Μέχρι τότε ήταν γνωστή στο πανελλήνιο για το παγωτό της και σε τοπικό επίπεδο για το γάλα της.
Ηδη όμως το γιαούρτι συνεισφέρει με περίπου 70% στον συνολικό τζίρο. Οι εξαγωγές αντιπροσωπεύουν το 30% του τζίρου της ΚΡΙ ΚΡΙ και μακροπρόθεσμος στόχος είναι με το λανσάρισμα του δικού της επώνυμου γιαουρτιού στην Ευρώπη να φτάσουν το 50%.
HeliosPlus