Με φόρα από το 2017 ξεκίνησε η νέα χρονιά για την ελληνική αγορά αυτοκινήτου, καθώς το ποσοστό αύξησης των πωλήσεων ενισχύθηκε θεαματικά τον προηγούμενο μήνα, αγγίζοντας το 39% σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του περασμένου έτους.
Οι 8.982 ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών οχημάτων τον πρώτο μήνα του 2018 (το 2017 ήταν 6.460) αποτελούν μια εξαιρετική αφετηρία για την επαλήθευση των προβλέψεων που θέλουν τη συνολική επίδοση της εφετινής χρονιάς να φτάνει ή και να ξεπερνά τις 105.000 μονάδες (έναντι 88.083 το 2017).
Εντυπωσιακή θεωρείται η επικράτηση των λιανικών πωλήσεων (5.215 μονάδες) έναντι των εταιρικών (3.767 μονάδες), φαινόμενο που είχε μεν επαναληφθεί και τον Ιανουάριο του 2017, όχι όμως σε αναλόγως θεαματική ποσόστωση.
Το φαινόμενο Peugeot
Στην κορυφή των πωλήσεων διατηρήθηκε η πρωταθλήτρια –και –της περασμένης χρονιάς Toyota με 1.236 ταξινομήσεις (και μερίδιο αγοράς 13,8%) ενώ η άλλη εταιρεία που είχε διψήφιο ποσοστό μεριδίου αγοράς (10,3%) ήταν η Peugeot με 928 ταξινομήσεις, στη δεύτερη θέση του σχετικού πίνακα. Η νέα πρόοδος των πωλήσεων της πρώτης σε μεγέθη γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας στη χώρα μας το 2017 οφείλεται αφενός στην ταυτόχρονη βελτίωση της παρουσίας της στα πεδία των λιανικών και εταιρικών πωλήσεων, αφετέρου στην περαιτέρω ενίσχυση της γκάμας των μοντέλων της όπου έχει ήδη προστεθεί το μεγαλύτερο SUV της με τα διακριτικά 5008 και επταθέσια διάταξη καθισμάτων.
Ενδεικτικό της απήχησης των γαλλικών SUV 2008, 3008 και 5008 είναι το γεγονός ότι σχεδόν το 25% των πωλήσεων της Peugeot στη χώρα μας τον Ιανουάριο αφορούσε τα συγκεκριμένα μοντέλα.
Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι στην τρίτη θέση τον προηγούμενο μήνα βρέθηκε η Opel με 761 ταξινομήσεις, ακολουθούμενη από τις VW (721), Nissan (620), Suzuki (548), Hyundai (528), Ford (403), Fiat (374) και Citroen (354). Τη δε τετράδα των premium εταιρειών συναποτέλεσαν οι Mercedes-Benz (325), Audi (314), Volvo (140) και BMW με 128 ταξινομήσεις.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ