Mercedes-Benz CLS: Τα διαμάντια είναι παντοτινά

Το 2003 η σχεδιαστική μετάλλαξη μιας κλασικής premium μπερλίνας οδήγησε στη δημιουργία μιας νέας κατηγορίας. Στη γέννηση ενός νέου, τετράτροχου είδους που θέλησε να συνδυάσει το κύρος ενός επιβλητικού σε διαστάσεις και προδιαγραφές sedan με τις χυτές και κατά γενική ομολογία ελκυστικές γραμμές ενός coupe.

Το 2003 η σχεδιαστική μετάλλαξη μιας κλασικής premium μπερλίνας οδήγησε στη δημιουργία μιας νέας κατηγορίας. Στη γέννηση ενός νέου, τετράτροχου είδους που θέλησε να συνδυάσει το κύρος ενός επιβλητικού σε διαστάσεις και προδιαγραφές sedan με τις χυτές και κατά γενική ομολογία ελκυστικές γραμμές ενός coupe.
Πολύ σύντομα ο παραπάνω σχεδιαστικός ιδιωματισμός που όλως… τυχαίως έφερε την υπογραφή της Mercedes-Benz βρήκε πολλούς μιμητές, πολλούς επίδοξους ανταγωνιστές που επιχείρησαν να κλέψουν έστω και λίγη από τη λάμψη της απαστράπτουσας CLS.
Δεκαπέντε χρόνια μετά, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία μάς συστήνει την τρίτη, κατά σειρά, γενιά του αυτοκινήτου, ανοίγοντας ένα ακόμη κεφάλαιο στην άκρως επιτυχημένη ιστορία του.

Χάρμα οφθαλμών

Από τη Mercedes-Benz CLS δεν θα μπορούσες να περιμένεις κάτι λιγότερο. Εξωτερικεύοντας με περίσσια αυτοπεποίθηση την ιδιαιτερότητα των προδιαγραφών της, θέτει εκ νέου τις βάσεις για την απόλυτη κυριαρχία της στην ευρύτερη κατηγορία των τετράθυρων coupe.
Το ρύγχος του αμαξώματος, με την τυπική για μια Mercedes-Benz «διαμαντένια» μάσκα και τις λαίμαργες εισαγωγές αέρα, παραπέμπει –όχι τυχαία –στην κορυφαία πρόταση του γερμανού κατασκευαστή. Τη Mercedes-AMG GT που ξεκίνησε ως ένα αποκλειστικό διθέσιο coupe προτού αποκτήσει υφασμάτινη οροφή και έναν ακόμα τίτλο τιμής, εκείνον του Roadster.
Η συνέχεια γράφεται στις επιφάνειες του καπό, υπό το άγρυπνο βλέμμα των προβολέων που υιοθετούν την τεχνολογία LED φροντίζοντας για τον άριστο φωτισμό του δρόμου.
Η κεκλιμένη γραμμή της οροφής οδηγεί ταχύτατα το βλέμμα σου στο τελείωμα του αμαξώματος, εκεί όπου τα πίσω φωτιστικά σώματα βάζουν τη δική τους φωτεινή «υπογραφή», σε μια ξεκάθαρη δήλωση υπεροχής.

Εκ των έσω

Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η Mercedes-Benz CLS έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει πέντε επιβάτες στο εσωτερικό της, την ίδια στιγμή που ο όγκος του χώρου αποσκευών έχει αφετηρία τα 520 λίτρα.
Σε επίπεδο εξοπλισμού, τα συστήματα άνεσης και ασφάλειας προέρχονται σχεδόν αυτούσια από την S-Class, γεγονός που επιβεβαιώνει και η διάταξη του ταμπλό, με τις δύο ψηφιακές οθόνες των 12,3 ιντσών να χαρίζουν μια ξεκάθαρη εικόνα στο μέλλον.
Το ίδιο θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς και για τις προηγμένες εφαρμογές ενεργητικής ασφάλειας, η συνδυαστική λειτουργία των οποίων χαρίζει στην εμβληματική CLS χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης.

Η κινητήριος δύναμη

Η επιλογή αποκλειστικά εξακύλινδρων συνόλων για την κίνηση ενός αυτοκινήτου με το μέγεθος και τις προδιαγραφές της Mercedes-Benz CLS δεν αποτελεί έκπληξη.
Ο πετρελαιοκινητήρας των 3,0 λίτρων σε διαμορφώσεις των 286 και των 340 ίππων παραμένει η αποδοτικότερη επιλογή, παρά το γεγονός ότι ως εναλλακτική προσφέρεται ένα ήπιο υβριδικό σύνολο, στην καρδιά του οποίου βρίσκεται ένας κινητήρας βενζίνης ανάλογης χωρητικότητας.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.