Υστερα από τέσσερις δεκαετίες παρουσίας στη Formula 1 και την εξέλιξη τεχνολογικών εφαρμογών οι οποίες δοκιμάστηκαν με επιτυχία σε μοντέλα μαζικής παραγωγής, η Renault πραγματοποιεί, με τη συνεργασία του ομίλου Daimler, ένα ακόμη βήμα στο πεδίο του downsizing, παρουσιάζοντας μια νέα γενιά κινητήρων βενζίνης χαμηλού κυβισμού.
Το πρώτο δείγμα γραφής της αφορά ένα τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ με σύστημα άμεσου ψεκασμού, που θα τοποθετηθεί για πρώτη φορά στα νέα Scenic και Grand Scenic. Ο νέος κινητήρας έχει χωρητικότητα 1,3 λίτρων, με εύρος απόδοσης 115-160 ίππους. Διαθέτοντας μια σειρά προηγμένων τεχνολογιών, όπως ειδική επένδυση στους κυλίνδρους για μείωση των τριβών και βελτιστοποίηση της απαγωγής θερμότητας, ο νέος κινητήρας ξεχωρίζει για την απόδοση και τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του, ενώ η αύξηση της πίεσης του συστήματος ψεκασμού στα 250 bar, ο σχεδιασμός του θαλάμου καύσης και το διπλό σύστημα μεταβλητού χρονισμού προσφέρουν κορυφαία ελαστικότητα στις χαμηλές και τις μεσαίες στροφές, με μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.
Σύμφωνα με τη Renault, η αξιοπιστία του μηχανικού συνόλου έχει εξασφαλιστεί από τις εξελιγμένες μεθόδους παραγωγής του, αλλά και από τις εντατικές δοκιμές που ξεπέρασαν τις 40.000 ώρες. Ο νέος κινητήρας συνδυάζεται τόσο με μηχανικά κιβώτια όσο και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC. Μετά τα Scenic και Grand Scenic, ο νέος κινητήρας θα χρησιμοποιηθεί στα περισσότερα μοντέλα του γαλλικού ομίλου.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ