Αποστολή, Μαδρίτη
Δεν συνιστά την… αυτονόητη επιλογή και ως εκ τούτου τη δημοφιλέστερη στην κατηγορία των premium μικρομεσαίων hatchbacks, γεγονός που ελάχιστα μειώνει την αξία του.
Και αυτό γιατί το Lexus CT 200h ήταν και παραμένει η αποδοτικότερη πρόταση στην κλάση του και η μοναδική που υιοθετεί την υβριδική τεχνολογία. Για τους μυημένους στο περίφημο Hybrid Synergy Drive της Toyota, το κινητήριο σύνολο του μικρομεσαίου Lexus δεν κρύβει εκπλήξεις.
Προέρχεται αυτούσιο από το ταπεινότερο Toyota Auris HSD, συνδυάζοντας τη λειτουργία ενός ατμοσφαιρικού κινητήρα βενζίνης 1,8 λίτρων με εκείνη ενός ηλεκτρικού μοτέρ.
Η απόδοση του υβριδικού συνόλου φτάνει τους 136 ίππους, ωστόσο πιο εντυπωσιακά είναι τα νούμερα της κατανάλωσης καυσίμου (3,6 λίτρα ανά 100 χλμ.) και των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (82 γραμμ./χλμ.).
Πέρα από τους δύο κινητήρες, το υβριδικό σύνολο συμπληρώνουν το αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης καθώς και οι μπαταρίες. Οι τελευταίες χαρίζουν αυτονομία μερικών χιλιομέτρων, ωστόσο στην πράξη το προσφάτως ανανεωμένο CT 200h έχει τη δυνατότητα να καλύπτει σχεδόν το 25% μιας αστικής διαδρομής με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας.
Κατά τ’ άλλα, οι αλλαγές στον σχεδιασμό του αμαξώματος πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της προσαρμογής του CT 200h στα σύγχρονα σχεδιαστικά πρότυπα της ιαπωνικής φίρμας.
Αντιστοίχως, την ίδια εκσυγχρονιστική πορεία ακολούθησε και ο θάλαμος επιβατών, ο οποίος έχει να παρουσιάσει, έστω και προαιρετικά, προηγμένα εξοπλιστικά χαρακτηριστικά. Ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζουν τα συστήματα ενεργητικής ασφαλείας του Lexus Safety+ και η νέα έγχρωμη οθόνη των 10,3 ιντσών.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ