Αποτελούν το σήμα κατατεθέν του Λονδίνου και όσοι επισκέπτονται την βρετανική πρωτεύουσα φροντίζουν κάποιες από τις βόλτες τους να τις κάνουν με τα χαρακτηριστικά διώροφα κόκκινα λεωφορεία. Ο οργανισμός που διαχειρίζεται την λειτουργία των λεωφορείων και ελέγχεται από τον Δήμο του Λονδίνου αποφάσισε να συμβάλλει στην προσπάθεια περιορισμού των ρύπων και της μόλυνσης της ατμόσφαιρας. Ετσι από εδώ και πέρα τα κόκκινα λεωφορεία θα κινούνται με ένα νέο τύπο βιοκαυσίμου που αποτελείται από υπολείμματα καφέ και ολίγον ντίζελ.
Σύμφωνα με τις δύο εταιρείες που έχουν αναλάβει το όλο πρότζεκτ (η Bio-bean και η Royal Dutch Shell) τα λεωφορεία θα μπορούν να κινούνται κανονικά με αυτό το βιοκαύσιμο χωρίς να χρειάζεται να γίνει σε αυτά καμία τροποποίηση.
Σύμφωνα με τα στελέχη των δύο εταιρειών ο μέσος Λονδρέζος πίνει ημερησίως περίπου 2.5 κούπες καφέ και από αυτή την κατανάλωση παράγονται περισσότεροι από 200 χιλιάδες τόνοι υπολειμμάτων καφέ. Αυτά τα υπολείμματα χρησιμοποιούνται στην δημιουργία του βιοκαυσίμου.
Μέχρι στιγμής έχουν παραχθεί περίπου 6 χιλιάδες λίτρα του συγκεκριμένου βιοκαυσίμου. Υπολογίζεται ότι για να κινηθεί για ένα χρόνο ένα κόκκινο λεωφορείο θα χρειάζεται να καταναλωθούν περίπου 2,5 εκατ. κούπες καφέ. Οι δύο εταιρείες συλλέγουν τα υπολείμματα του καφέ και από βιομηχανίες παραγωγής καφέ αλλά και από τις καφετέριες στο κέντρο του Λονδίνου.