Κάθε γενιά έχει τα προνόµιά της.
Η δική μου θα διηγείται στα εγγόνια της ότι παρακολούθησε σε πρώτη προβολή τη μεταρρύθμιση της αυτοκινητοβιομηχανίας –από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στα υβριδικά και plug-in υβριδικά σύνολα ως την ηλεκτροκίνηση –βιώνοντας την αυγή μιας νέας εποχής με «πρωταγωνιστές» ανθρώπους και εταιρείες που απέκτησαν προβάδισμα χάρη στις καινοτομίες τους.
Το νέο παράδειγμα ακούει στο όνομα Polestar 1, με τον αριθμό να υποδηλώνει ότι έπεται συνέχεια. «Παρατηρήστε τις γραμμές του. Το μοντέλο που βλέπετε αποπνέει ηρεμία, είναι ένα όχημα που μοιάζει να αναπαύεται. Συχνά οι άνθρωποι πιστεύουν ότι ένα αυτοκίνητο πρέπει να δείχνει διαρκώς έτοιμο να κάνει το άλμα. Εμείς πιστεύουμε το αντίθετο. Σκεφθείτε την ήρεμη δύναμη ενός λιονταριού. Δεν χρειάζεται να κινείται για να προκαλεί τον σεβασμό. Ακόμα και ακίνητο δείχνει ξεκάθαρα τι είναι ικανό να κάνει» επισημαίνει με λυρισμό ο Τόμας Ινγκενλατ (φωτογραφία), διευθύνων σύμβουλος της Polestar, περιγράφοντας την κεντρική ιδέα του Grand Tourer Coupé 2+2 θέσεων που θα οδηγήσουμε μέσα στους επόμενους 12-18 μήνες, καθώς τότε θα ξεκινήσει η παραγωγή του. Βασισμένο κατά 50% στην αρχιτεκτονική του Volvo XC90, αναπαράγει σχεδόν αυτούσια τα σχεδιαστικά στοιχεία του Volvo Concept Coupé, πίσω στο 2013, αποδεικνύοντας πόσο μπροστά έβλεπε τότε ο γερμανός σχεδιαστής.
Με δύο ηλεκτροκινητήρες στον πίσω άξονα, οι οποίοι καθιστούν δυνατό τον έλεγχο της ροπής ανάμεσα στους πίσω τροχούς, και έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, το υβριδικό σύστημα κίνησης έχει συνδυαστική απόδοση 600 ίππων, 1.000 Nm ροπής και αυτονομία 150 χλμ. όταν κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια –τη μεγαλύτερη από κάθε άλλο υβριδικό αυτοκίνητο παγκοσμίως. Παράλληλα, το Polestar 1 είναι το πρώτο μοντέλο στον κόσμο που εφοδιάζεται με τη νέα προηγμένη τεχνολογία Συνεχώς Ελεγχόμενης Ηλεκτρονικής Ανάρτησης, η οποία σε συνδυασμό με το χαμηλότερο κέντρο βάρους και τη χρήση ανθρακονήματος θα διασφαλίζει μια ιδιαίτερη, σπορτίφ οδηγική εμπειρία.
Αντίστοιχα, πρωτότυπος θα είναι και ο τρόπος «απόκτησης» του μοντέλου, καθώς η Polestar θα δέχεται παραγγελίες αποκλειστικά online χωρίς τιμή πώλησης αλλά με συνδρομή για δύο ή τρία χρόνια και μηδενική προκαταβολή. Η συνδρομή θα έχει χαρακτήρα all-inclusive και θα περιλαμβάνει χαρακτηριστικά όπως υπηρεσίες παραλαβής / παράδοσης και ενοικίασης εναλλακτικών οχημάτων από την γκάμα της εταιρείας.
Η ίδια φιλοσοφία θα διέπει και τη χρήση των μελλοντικών μοντέλων της σουηδικής φίρμας, όπως το Polestar 2 που θα περάσει στην παραγωγή ως αμιγώς ηλεκτρικό το 2019 για να ανταγωνιστεί το ομοειδές μεσαίου μεγέθους τετράθυρο οικογενειακό Tesla 3, καθώς και το Polestar 3, το οποίο θα επιβεβαιώνει την ισχυρή παρουσία του «πολικού αστέρα» στην κατηγορία των μεγαλύτερων ηλεκτροκίνητων SUV. l

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ