Αύξηση όγκου πωλήσεων σε όλες τις αγορές κατέγραψε η Coca – Cola HBC

Με αύξηση τόσο σε όγκο πωλήσεων, όσο και σε αξία έκλεισε το τρίτο τρίμηνο του 2017 για την Coca - Cola HBC.

Με αύξηση τόσο σε όγκο πωλήσεων, όσο και σε αξία έκλεισε το τρίτο τρίμηνο του 2017 για την Coca –Cola HBC. Ειδικότερα, οι πωλήσεις σε αξία το τρίτο τρίμηνο διαμορφώθηκαν στα 1,82 δις. ευρώ σημειώνοντας άνοδο 5% (6% σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση) και σε όγκο έφτασαν τα 591 εκατ. κιβώρια καταγράφοντας άνοδο κατά 3,4% σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο του 2016.

Στο εννεάμηνο η αξία των πωλήσεων αυξήθηκα κατά 5,4% στα 5 δις. ευρώ και ο όγκος κατά 2,1% στα 1,61 δις. κιβώτια.
Ο κ. Μιχάλης Ήμελλος, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Οικονομικός Διευθυντής του Ομίλου, σχολίασε:
«Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από την ισχυρή επίδοση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις στο τρίμηνο, με ταυτόχρονη συνεισφορά και από την ανάπτυξη του όγκου πωλήσεων σε ευρεία βάση, αλλά και από τη σημαντική βελτίωση μείγματος και τιμών. Οδεύουμε προς το τελευταίο τρίμηνο ενθαρρυμένοι από την πρόοδο που έχουμε σημειώσει και πεπεισμένοι για την επίτευξη των προσδοκιών μας για ολόκληρο το έτος».
Αναπτυγμένες αγορές
Ο όγκος πωλήσεων στις αναπτυγμένες αγορές αυξήθηκε κατά 2,2% στη διάρκεια του τριμήνου, έναντι πτώσης 2,5% το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι. Η καλή τουριστική περίοδος και οι εξαιρετικά υψηλές καλοκαιρινές θερμοκρασίες στην Ιταλία και την Ελλάδα ευνόησαν τα φετινά αποτελέσματα. Η ανάπτυξη των ανθρακούχων αναψυκτικών με χαμηλές θερμίδες συνεχίστηκε σύμφωνα με τη στρατηγική μας, ενώ τα προϊόντα με πλήρη ζάχαρη σημείωσαν υποχώρηση.
Ο όγκος πωλήσεων στην Ελλάδα κατέγραψε υψηλή μονοψήφια αύξηση χάρη στην καλοκαιρία που επικράτησε στη χώρα και την αυξημένη εισροή τουριστών. Στην κατηγορία των εμφιαλωμένων νερών συνεχίστηκε η θετική πορεία, ενώ στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών με λίγες θερμίδες καταγράφηκε αύξηση, υποστηριζόμενη περαιτέρω από την κυκλοφορία της νέας Coca-Cola με Stevia και χωρίς θερμίδες. Τα σήματα Fanta, Schweppes και Monster κατέγραψαν καλές επιδόσεις. Οι μακροοικονομικές συνθήκες παραμένουν δύσκολες, με κάποιες θετικές εξελίξεις στην αγορά λιανικής.
.
Αναπτυσσόμενες αγορές
Ο όγκος πωλήσεων στις αναπτυσσόμενες αγορές αυξήθηκε κατά 5,1%, σε σύγκριση με πτώση 4,2% το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι, κυρίως λόγω των κατηγοριών των ανθρακούχων αναψυκτικών και των εμφιαλωμένων νερών.
Ο όγκος πωλήσεων στην Πολωνία παρέμεινε εν πολλοίς σταθερός, συγκρινόμενος με τη μεσαία μονοψήφια πτώση το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι. Σε μια φθίνουσα αγορά για ανθρακούχα αναψυκτικά, το χαρτοφυλάκιό μας πέτυχε οριακή αύξηση στο τρίμηνο λόγω της διψήφιας αύξησης των πωλήσεων της Coke Zero, της αύξησης των πωλήσεων της Coca-Cola Regular και της υψηλής μονοψήφιας αύξησης των πωλήσεων της Fanta.
Αναδυόμενες αγορές
Στις αναδυόμενες αγορές, ο όγκος πωλήσεων κατέγραψε αύξηση 3,5%, καθώς η πολύ ισχυρή ανάπτυξη στη Ρουμανία, τη Σερβία και την Ουκρανία, σε συνδυασμό με τους σταθερούς όγκους πωλήσεων στη Ρωσία, υπεραντιστάθμισαν την πτώση στη Νιγηρία. Η αύξηση αυτή αποδίδεται κυρίως στη μεσαία μονοψήφια αύξηση στις κατηγορίες των ανθρακούχων αναψυκτικών και εμφιαλωμένων νερών.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.