Η αξία της αγοράς του ελληνικού γιαουρτιού στην Ευρώπη ξεπερνά το 1 δισ. ευρώ. Σε αυτή την αγορά θέλει να συστηθεί με το δικό της επώνυμο προϊόν η γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι από τις Σέρρες.
Ηδη η εταιρεία έχει παρουσία στις ευρωπαϊκές αγορές τροφοδοτώντας με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας γιαουρτιού μεγάλους λιανέμπορους, όπως οι Tesco, Waitrose, Sainsbury’s, Aldi κ.ά. Αυτή την εμπιστοσύνη που απολαμβάνει η εταιρεία από τους πελάτες της στο εξωτερικό θα επιχειρήσει να κεφαλαιοποιήσει η διοίκηση της Κρι Κρι, διανέμοντας από εδώ και πέρα το δικό της επώνυμο στραγγιστό γιαούρτι.
Ο Παναγιώτης Τσινάβος, πρόεδρος της Κρι Κρι, εξηγεί τη στρατηγική της εταιρείας: «Το προϊόν μας είναι άριστο. Παράγεται από 100% φρέσκο ελληνικό γάλα μίας ημέρας. Είμαστε τυχεροί γιατί ο Νομός Σερρών αποτελεί τη μεγαλύτερη ζώνη γάλακτος στη Βόρεια Ελλάδα και κατ’ επέκταση στην Ελλάδα. Η αξία του ελληνικού γιαουρτιού στην Ευρώπη ξεπερνά το 1 δισ. ευρώ. Στο Ηνωμένο Βασίλειο ανέρχεται περίπου στα 205 εκατ. ευρώ, στην Ιταλία στα 180 εκατ. ευρώ, στη Γερμανία στα 127 εκατ. ευρώ. Ετσι, λοιπόν, αποφασίσαμε να επαναλανσάρουμε το στραγγιστό Κρι Κρι και να βγούμε στις αγορές του εξωτερικού με το δικό μας γιαούρτι».
Πρόκειται για το brand «Κρι Κρι στραγγιστό και αγαπημένο 10%» και στη light εκδοχή «Κρι Κρι στραγγιστό και αγαπημένο 2%».
Η Κρι Κρι δραστηριοποιήθηκε αργά στον χώρο του γιαουρτιού, μόλις το 2003. Μέχρι τότε ήταν γνωστή στο πανελλήνιο για το παγωτό της και σε τοπικό επίπεδο για το γάλα της.
Ηδη όμως το γιαούρτι συνεισφέρει με 70% στον συνολικό τζίρο, ο οποίος το 2017 θα φτάσει τα 81 εκατ. ευρώ. Οι εξαγωγές αντιπροσωπεύουν το 30% του τζίρου και στόχος είναι με το λανσάρισμα του δικού της επώνυμου γιαουρτιού στην Ευρώπη να φτάσουν το 50%.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ