Καθήκοντα Γενικού Διευθυντή στη L’Oréal Hellas αναλαμβάνει από την 1η Νοεμβρίου 2017, ο κ Mehdi Khoubbane, με κύριο στόχο να συνεχίσει τη δυναμική ανάπτυξη της εταιρείας στην ελληνική αγορά.
Ο κ. KHOUBBANE θα διαδεχτεί την κυρία Έρση Πυρίσιη, που κατείχε τη θέση της Γενικής Διευθύντριας της εταιρείας από την 1η Απριλίου 2015. Η κα ΠΥΡΙΣΙΗ κατάγεται από την Κύπρο και ξεκίνησε την επιτυχημένη καριέρα της στη L’Oréal το 2001. Μέσα στο διάστημα αυτό κατέλαβε σημαντικές θέσεις κλειδιά του ομίλου στη Γαλλία, τη Βραζιλία, την Ολλανδία, την Ισπανία και τις ΗΠΑ, πριν αναλάβει την Γενική Διεύθυνση της Ελλάδας. Επόμενος σταθμός της θα είναι το Παρίσι, όπου θα αναλάβει το στρατηγικό ρόλο της Active Cosmetics Deputy General Manager & Western Europe Managing Director.
Ως Γενική Διευθύντρια Ελλάδος, η κυρία ΠΥΡΙΣΙΗ, οδήγησε την εταιρεία σε μια νέα εποχή ανάπτυξης με αύξηση των μεριδίων αγοράς, σταθερή και βιώσιμη ανάπτυξη των πωλήσεων και ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού, μέσα από τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, αποδεικνύοντας έμπρακτα την συνεχιζόμενη στήριξη της L’Oréal στην ελληνική αγορά και τους ανθρώπους της. Με τη σθεναρή της επικέντρωσή στους καταναλωτές, την τεράστια συνεισφορά στην ανάπτυξη του Digital και τη επικέντρωσή της στην ανάπτυξη ταλέντων, η κα ΠΥΡΙΣΙΗ συνέβαλλε σημαντικά στην ενδυνάμωση της εταιρείας στην Ελλάδα και παραδίδει μια δυναμική και στερεή επιχειρηματική δραστηριότητα, έτοιμη για ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη.
Ο νέος Γενικός Διευθυντής της L’Oréal Hellas, Mehdi KHOUBBANE, κατάγεται από την Γαλλία και το Μαρόκο και εργάζεται στον όμιλο L’Oréal από το 2002. Η πολύ πλούσια διεθνής του σταδιοδρομία ξεκίνησε από τη Βραζιλία και στη συνέχεια τη Γαλλία, όπου ήταν μέλος της ομάδας marketing της Vichy. Στη συνέχεια, ανέλαβε τη La Roche-Posay στο Βέλγιο, ενώ από τις αρχές του 2008 επιτέλεσε καθήκοντα Γενικού Διευθυντή Δερμοκαλλυντικών στην Πολωνία. Ακολούθησε η μετακίνησή του στην Κίνα όπου για 5 χρόνια διηύθυνε τον τομέα των Δερμοκαλλυντικών σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό επιχειρησιακό περιβάλλον. Επέστρεψε στη Γαλλία στις αρχές του 2016 για να αναλάβει την ηγεσία της μάρκας L’Oréal Paris. Στην γενέτειρα χώρα της εταιρείας, τροφοδότησε τη διαδικασία μεταμόρφωσης της μάρκας και επικεντρώθηκε στην digital ανάπτυξή της και την επιτάχυνση του e-commerce, ενώ υιοθέτησε και μια νέα στρατηγική κατεύθυνση για τη μάρκα μέσα από το άνοιγμα των boutiques L’Oréal Paris στη Γαλλία.