Ανάμεσα στις δέκα πιο σημαντικές αγορές διεθνώς για την Qatar Airways εντάσσεται η Ελλάδα. Επαναβεβαιώνοντας την εμπιστοσύνη, αλλά και τα σταθερά βήματα ανάπτυξης που κάνει από το 2005 στην Αθήνα, ο εθνικός αερομεταφορέας του Κατάρ αποτελεί την πρώτη μη ευρωπαϊκή εταιρεία, ως προς τον όγκο επιβατικής κίνησης, που δραστηριοποιείται στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ).
Στο πρώτο δεκάμηνο του 2017, η Qatar Airways παρουσιάζει αύξηση κατά 18,1% στη διακίνηση επιβατών, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2016, τη στιγμή που για την ίδια χρονική περίοδο η αύξηση στην κίνηση του αεροδρομίου ανέρχεται σε 8,5%. Όπως και για το 2016 σε σχέση με το 2015 παρουσίασε αύξηση επιβατικής κίνησης κατά 12%, όταν το αεροδρόμιο είχε αύξηση 10,6%. Εφέτος, εκτιμάται ότι θα πλησιάσει τους 300.000 επιβάτες.
Ένα success story για το αεροδρόμιο της Αθήνας χαρακτήρισε την πορεία της Qatar Airways στην Ελλάδα, η διευθύντρια Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του ΔΑΑ, κυρία Ιωάννα Παπαδοπούλου σε κοινή εκδήλωση των δύο εταιρειών. Από τη μία καθημερινή πτήση Αθήνα – Ντόχα, με την οποία έκανε το ντεμπούτο της το 2005, αυξήθηκε σε δύο πτήσεις το 2010 και από το 2015 «πετάει» τρεις φορές ημερησίως στο αεροδρόμιο της Αθήνας. Όπως ανέφερε, για τις περισσότερες χρονιές από το 2010 και μετά, η εταιρεία παρουσίασε διψήφιες αυξήσεις στην επιβατική κίνηση.
«Ακόμα και στα πιο δύσκολα χρόνια της κρίσης, όταν αεροπορικές εταιρείες δυσκολεύονταν και είχαμε πτωτικές τάσεις και μεγέθη, η Qatar έδειξε μεγάλη ανθεκτικότητα» τόνισε η κυρία Παπαδοπούλου, ευχόμενη η ανά πεντεατία ανάπτυξη που έχει επιδείξει η αεροπορική εταιρεία στην Αθήνα όχι μόνο να διατηρηθεί αλλά και να επιταχυνθεί.
Μαζί με τις αγορές της Βρετανίας, της Γερμανίας και της Γαλλίας, η Ελλάδα βρίσκεται ανάμεσα στους σημαντικότερους ευρωπαϊκούς προορισμούς της εταιρείας, όπως ανέφερε ο κ. Τζόναθαν Χάρντινκγ, αντιπρόεδρος για την Ευρώπη. Αναδεικνύοντας μάλιστα τη σημασία της Αθήνας για τη διασυνδεσιμότητα με τους διεθνείς προορισμούς του δικτύου της Qatar, τόνισε ότι η συχνότητα των τριών καθημερινών πτήσεων στο ΔΑΑ είναι ίδια με εκείνη του Σαρλ Ντε Γκολ στο Παρίσι.
«Είναι τιμή για εμάς να λένε οι συνεργάτες μας ότι έχουμε χτίσει μια ιστορία επιτυχίας, η αλήθεια όμως είναι ότι η επιτυχία στηρίζεται στην καλή συνεργασία. Η ανάπτυξη στο ΔΑΑ είναι εντυπωσιακή. Η μετακόμιση του αεροδρομίου το 2001 ξεκίνησε μια νέα εποχή για την Αθήνα» είπε ο κ. Χάρντινγκ.
Η Αυστραλία, η σύνδεση με την οποία από την Ελλάδα διαρκεί λιγότερο από 20 ώρες, η Κίνα και η Ιαπωνία αποτελούν σημαντικούς προορισμούς της Qatar από τη χώρα μας. Παράλληλα, παρατηρείται μεγάλο τουριστικό ενδιαφέρον διεθνώς για τις αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας, ενώ γίνεται προσπάθεια ανάδειξης και της Ντόχα ως προορισμού όχι μόνο για διασύνδεση αλλά και για διαμονή. Η διαδικασία έκδοσης βίζας για διαμονή έχει απλοποιηθεί, γίνεται online και είναι χωρίς αντίτιμο.
Με άξονες την καινοτομία και την υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και προϊόντων που προσφέρονται εντός πτήσης, το δίκτυο της εταιρείας εφέτος επεκτείνεται κατά 26 νέους προορισμούς, εξυπηρετώντας συνολικά 150 προορισμούς διεθνώς. Χαρακτηριστικό στοιχείο της ανάπτυξης είναι ότι για το τρέχον οικονομικό έτος, κάθε 10 ημέρες προστίθεται στο στόλο ένα νέο αεροσκάφος.
Η ανάδειξη της Αθήνας σε κορυφαίο προορισμό τα τελευταία δυο χρόνια, λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων στην ευρύτερη περιοχή, σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, τη φέρνει στο επίκεντρο των αεροπορικών αποφάσεων. Τα τελευταία χρόνια, έχει μάλιστα αναδειχθεί και σε σημαντικό προορισμό για υπηρεσίες cargo, με «ναυαρχίδα» τον εξαγωγικό αγροτικό τομέα, ακολουθούν το μάρμαρο, τα ψάρια και τα φάρμακα.