Αφού έσβησαν, πριν από εννέα μήνες, οι εμβληματικές διαφημιστικές οθόνες στην πλατεία Πικαντίλι του Λονδίνου, θα ανάψουν και πάλι μέσα στις επόμενες ημέρες. Και θα είναι μεγαλύτερες και ευκρινέστερες από ποτέ. Θα είναι επίσης «εξυπνότερες», αφού θα μπορούν να διαλέγουν ποια είναι η κατάλληλη διαφήμιση για κάθε αυτοκίνητο που περνάει και θα την προβάλλουν στον οδηγό του.
Για να είμαστε ακριβέστεροι, δεν πρόκειται πλέον για πολλές αλλά για μία κολοσσιαίων διαστάσεων οθόνη, τη μεγαλύτερη στο είδος της στην Ευρώπη: θα καλύπτει επιφάνεια 790 ολόκληρων τετραγωνικών μέτρων –πάνω από τρία γήπεδα του τένις– και θα ξεπερνά σε ανάλυση τα 4Κ.
Το «κρυφό όπλο» της θα είναι οι ενσωματωμένες κάμερές της, οι οποίες θα ανιχνεύουν τη μάρκα, το μοντέλο και το χρώμα των περαστικών αυτοκινήτων. Με βάση αυτά τα στοιχεία, η οθόνη θα είναι προγραμματισμένη να προβάλλει τη διαφήμιση που θεωρείται ότι θα προσελκύσει περισσότερο τον εκάστοτε οδηγό.
Διαβάστε περισσότερα στο in.gr