Σε μορφή… καρτούν επισκέφθηκε το Πουέρτο Ρίκο, μετά το πέρασμα τυφώνα, ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ, CEO του Facebook.
O Ζούκερμπεργκ μαζί με τον επικεφαλής του τμήματος κοινωνικής εικονικής πραγματικότητας, Ρέιτσελ Φράνκλιν, ξεκίνησαν τη μετάδοση τους ως δύο ψηφιακές φιγούρες. Το μόνο που χρειάστηκαν ήταν τα ειδικά γυαλιά εικονικής πραγματικότητας και τη νέα πλατφόρμα Facebook Spaces.
«Ένα από τα μαγικά στοιχεία του Virtual Reality είναι ότι μπορείς να νιώσεις ότι πραγματικά βρίσκεσαι σε μια τοποθεσία» τόνισε ο Ζούκερμπεργκ την ώρα που η φιγούρα του «επέπλεε» στο πληγωμένο Πουέρτο Ρίκο.
Στη μετάδοση, ο Ζούκερμπεργκ δεν έχασε την ευκαιρία να εστιάσει στο φιλανθρωπικό έργο του κολοσσού των Social Media, με την πρόσφατη δωρεά 1,5 εκατ. δολαρίων στον Ερυθρό Σταυρό για την ανακούφιση των πληγέντων στο Πουέρτο Ρίκο.
Χωρίς αμφιβολία, βρισκόμαστε σε μια νέα πραγματικότητα όσον αφορά τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και όσες πλατφόρμες θα μπορέσουν να το υποστηρίξουν, θα αδράξουν μακροπρόθεσμα και τα οφέλη και για το οικονομικό σκέλος και για τη φήμη του brand.
Η κίνηση του Mr. Facebook να συνδέσει την προβολή της νέας υπηρεσίας, με μια καταστροφή στο Πουέρτο Ρίκο, ξεσήκωσε αντιδράσεις, την ώρα μάλιστα που η δημοφιλής πλατφόρμα «παλεύει» με το σκάνδαλο των fake news από τη Ρωσία.