Κινητήρας: 998 κ.εκ., 69 ίπποι
Συνιστά τη μικρότερη σε διαστάσεις και πιο προσιτή επιλογή στην γκάμα της Toyota, μεταφέροντας στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης αξίες που διέπουν το σύνολο των προτάσεων της ιαπωνικής φίρμας. Ο λόγος για το Aygo, που με τον σύγχρονο και ελκυστικό σχεδιασμό του, τις προηγμένες εφαρμογές άνεσης και ασφάλειας, την αξιοπιστία και τους αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης παραμένει μια από τις δημοφιλέστερες προτάσεις της ελληνικής αγοράς. Στην ευελιξία και στην ευκολία κίνησης που χαρίζει το περιορισμένο μήκος των 3,45 μέτρων έρχονται να προστεθούν τα χαρακτηριστικά που προκύπτουν από τον συνδυασμό του τρικύλινδρου ατμοσφαιρικού κινητήρα των 998 κ.εκ. με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο των πέντε σχέσεων. Οι 69 ίπποι και τα 95 Nm αποδεικνύονται αρκετά για τα δεδομένα του μικρού Toyota, το οποίο έχει τον τρόπο να ανταποκρίνεται και σε απαιτητικότερες αποστολές.
Citroen C3 1.2
Κινητήρας: 1.199 κ.εκ., 82 ίπποι
Η ημίψηλη αρχιτεκτονική και ο εμπνευσμένος σχεδιασμός των επιφανειών του αμαξώματος καθιστούν το νέο C3 την πιο θελκτική πρόταση της κατηγορίας των supermini. Βέβαια, πέρα από το κατά γενική ομολογία ελκυστικό προφίλ του, το μικρό Citroen διαθέτει και μια σειρά μοναδικών χαρακτηριστικών που του επιτρέπουν να ξεχωρίζει στην πολυπληθέστερη κατηγορία της ελληνικής αγοράς. Η άνεση που προσφέρει ο πενταθέσιος θάλαμος επιβατών, οι ανεξάντλητες δυνατότητες εξατομίκευσης και η απρόσμενα πλούσια γκάμα εκδόσεων είναι μερικά από αυτά. Εστιάζοντας στους κινητήρες, το ατμοσφαιρικό σύνολο των 1,2 λίτρων, συνοδευόμενο από το μηχανικό κιβώτιο των πέντε σχέσεων, διαμορφώνει την πιο προσιτή επιλογή στην γκάμα του αυτοκινήτου, από την οποία δεν λείπουν οι ισχυρότερες όπως και οι εξίσου αποδοτικές πετρελαιοκίνητες προτάσεις.
Volvo V40 Cross Country 1.5 Auto
Κινητήρας: 1.498, 152 ίπποι
Στοιχεία όπως η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και τα ενδεικτικά της περιπετειώδους φύσης του προστατευτικά αμαξώματος επέτρεψαν στην έκδοση Cross Country του Volvo V40 να ξεχωρίσει. Μετά την πρόσφατη ανανέωσή του, στο πλαίσιο της οποίας πραγματοποιήθηκαν στοχευμένες σχεδιαστικές παρεμβάσεις, το μικρομεσαίων διαστάσεων Volvo απέκτησε ένα νέο κινητήριο σύνολο και ένα εξίσου προηγμένο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Αναλυτικότερα, με τέσσερις κυλίνδρους συνολικής χωρητικότητας 1,5 λίτρων, ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης Drive-E αποδίδει 152 ίππους και 250 Nm ροπής, την ίδια στιγμή που το αυτόματο κιβώτιο των έξι σχέσεων εγγυάται τη μέγιστη δυνατή αποδοτικότητα ως προς τη διαχείρισή τους. Η συγκεκριμένη εξατάχυτη μονάδα διαθέτει λειτουργία ECO+, η οποία διασφαλίζει ότι ο κινητήρας θα απεμπλέκεται από το σύστημα μετάδοσης όταν δεν απαιτείται η συμβολή του.
Jeep Renegade 1.4 4×4 Auto
Κινητήρας: 1.368 κ.εκ., 170 ίπποι
Χαρακτηριστικά που πλέον σπάνια συναντώνται ακόμη και στην κατηγορία των SUV καταφέρνει και συνδυάζει το νέο Jeep Renegade. Η δημοφιλής στη χώρα μας πρόταση δικαιολογεί και με το παραπάνω την πλούσια παράδοση της αμερικανικής φίρμας στην εκτός δρόμου κίνηση, τοποθετώντας στο πλευρό ενός υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,4 λίτρων το πλήρως αυτοματοποιημένο σύστημα τετρακίνησης Active Drive. Τον παραπάνω συνδυασμό συμπληρώνει το αυτόματο κιβώτιο των εννέα σχέσεων, όπως άλλωστε και το σύστημα διαχείρισης πρόσφυσης Selec-Terrain, το οποίο με τη σειρά του επιτρέπει στον οδηγό να προσαρμόσει την κατανομή των 170 ίππων και των 250 Nm ροπής. Φυσικά τίποτε από τα παραπάνω δεν θα είχαν καμία αξία αν το Renegade δεν διέθετε την απαιτούμενη απόσταση από το έδαφος αλλά και την ικανότητα να υπερασπίζεται την παρουσία του στην άσφαλτο.
Peugeot 3008 1.6 BlueHDI Auto
Κινητήρας: 1.560 κ.εκ., 120 ίπποι
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ