Τη μια βδομάδα ο πρωθυπουργός εξυμνεί την καινοτομία και το ρόλο των νεοφυών επιχειρήσεων στην ανάπτυξη της χώρας και την επόμενη ο υπουργός του υιοθετεί παλαιοκομματικές μεθόδους της δεκαετίας του ΄60 για να διασφαλίσει τα συμφέροντα μιας συντεχνίας. Ο λόγος για το νομοσχέδιο για τη μίσθωση των ταξί που καταργεί τις ηλεκτρονικές εφαρμογές και πλατφόρμες μέσω των οποίων το επιβατικό κοινό επιλέγει τον τρόπο μετακίνησης του.
Είναι γεγονός ότι πριν το νομοσχέδιο του κ. Σπίρτζη,ο πρωθυπουργός είχε συναντήσει τον πρόεδρο των ταξιτζήδων στο Μαξίμου για να κλείσει το «ντίλ». Έχουμε να κάνουμε δηλαδή με ένα ακόμα επεισόδιο που αποδεικνύει τη διπροσωπία και την αφερεγγυότητα της κυβέρνησης. Από τη μια υπέρμαχος των επενδύσεων, της καινοτομίας και των νέων επιχειρηματιών και από την άλλη αδίστακτη ψηφοθηρία με φαύλες μεθοδεύσεις.
Μια σύγχρονη υπηρεσία που αναπτύχθηκε από έλληνες ερευνητές που συνέβαλλε καθοριστικά στη βελτίωση της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού και επιπλέον αποτέλεσε το αντικείμενο μιας από τις μεγαλύτερες εξαγορές startup εταιρειών στην Ελλάδα, κινδυνεύει να απαξιωθεί για να διασφαλιστούν τα συμφέροντα μιας κάστας που δεν θέλει να προσαρμοστεί στη σύγχρονη πραγματικότητα.
Νέοι επιχειρηματίες, αυτοκινητιστές που βλέπουν το μέλλον αλλά κυρίως το επιβατικό κοινό που επιτέλους απολαμβάνει αξιόπιστες υπηρεσίες, βρίσκονται αντιμέτωποι με τα απολιθώματα ενός καθεστώτος και τις ψηφοθηρικές παλινωδίες της κυβέρνησης. Κι όλα αυτά ενώ χιλιάδες επαγγελματίες συνεργάζονται χωρίς προβλήματα με τις εταιρίες και τις πλατφόρμες που βοηθούν το επιβατικό κοινό να επιλέξει τον καλύτερο και γρηγορότερο τρόπο μεταφοράς του.
Για μια φορά ακόμα οι ασυνάρτητες και παράλογες υπουργικές αποφάσεις οδηγούν ερευνητές και επιστήμονες να εγκαταλείψουν τη χώρα, για να προσφέρουν αλλού, όπου γίνονται ευμενώς δεκτοί, τις υπηρεσίες και τις καινοτόμες ιδέες του. Αν αυτό είναι το μοντέλο ανάπτυξης και προσέλκυσης επενδύσεων που προωθεί η κυβέρνηση ζήτω που καήκαμε…

ΤΟ ΒΗΜΑ