Η μέρα ξεκίνησε με την ανακοίνωση της εταιρείας παγωτού FRONERI HELLAS (πρώην Nestle) ότι κλείνει στο εργοστάσιο που διατηρεί στο Ταύρο, επαναπροσδιορίζοντας την οργάνωση της και τον τρόπο παρουσίας της στην ελληνική αγορά.
Κι έκλεισε με την ανακοίνωση της πρόθεσης της Unilever Hellas να προχωρήσει στην πώληση των ελαιολάδων της και συγκεκριμένα τις μάρκες Άλτις, Ελάνθη και Solon. Μαζί και το εργοστάσιο ελαιολάδου στην οδό Πειραιώς. Και πάλι στο πλαίσιο της επαναξιολόγησης, σε παγκόσμιο επίπεδο, των στρατηγικών επιλογών της. Όπως και στην πρώτη περίπτωση.
Καμία από τις δυο εταιρίες βεβαίως δεν αποχωρεί από την Ελλάδα, συνολικά. Ωστόσο, ενώ θα περίμενε κανείς την ενίσχυση της παραγωγικής διαδικασίας των μεγάλων πολυεθνικών στη χώρα μας, επιλέγεται η πολιτική της μάλλον λελογισμένης παρουσίας.
Είναι προφανές ότι το βασικό αφήγημα της κυβέρνησης, για μια ελληνική οικονομία που καθίσταται ελκυστική για τις ξένες επενδύσεις, στην πράξη χωλαίνει. Κάτι θα πρέπει να ξαναδεί το οικονομικό επιτελείο, αλλά και το Μέγαρο Μαξίμου, γιατί μ’ αυτούς τους ρυθμούς, σε λίγο, «θα τρέχουμε και δεν θα φτάνουμε».