Η γερμανική φίρμα δεν θα μπορούσε να μην αφήσει για την έκθεση της Φρανκφούρτης μια έκπληξη σε σχέση με την τρίτη γενιά της Cayenne την οποία αποκάλυψε πριν περίπου δύο εβδομάδες, επιφυλάσσοντας για τη διεθνή γερμανική έκθεση την ισχυρότερη έκδοση με τα διακριτικά Turbo.
Περνώντας απευθείας στο προκείμενο εκτός από τις συνολικές βελτιώσεις που σχετίζονται με το πέρασμα στη νέα γενιά η Cayenne Turbo φιλοξενεί στα σπλάχνα της έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα με ισχύ 550 ίππων, προσφέροντας δηλαδή 20 επιπλέον ίππους σε σχέση με την προηγούμενη αντίστοιχη έκδοση.
Χάρη στο νέο κινητήρα ο οποίος συνδυάζεται με ένα επίσης νέο κιβώτιο οκτώ σχέσεων το επιβλητικό SUV χρειάζεται μόλις 4,1 δευτερόλεπτα στην έκδοση Turbo προκειμένου να ολοκληρώσει τη διαδικασία επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα ενώ πάντα υπάρχουν και περιθώρια βελτίωσης καθώς, όσοι επιλέξουν το προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού Sport Chrono Package, ο παραπάνω χρόνος περιορίζεται σε 3,9 δευτερόλεπτα. Σε κάθε περίπτωση η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 286 χλμ./ώρα.
Πέρα των αδιάψευστων απόλυτων μεγεθών, η Cayenne Turbo υπόσχεται και υψηλότερη απόκριση σε σχέση με το παρελθόν χάρη σε μια σειρά βελτιώσεων του κινητήρα που συνοψίζονται σε μια διαφορετική διάταξη στους υπερσυμπιεστές καυσαερίων και στην μικρότερη «διαδρομή» των καυσαερίων μεταξύ του θαλάμου καύσης και των turbo. Εκτός από την νέα διάταξη ο κινητήρας είναι και χαμηλότερα τοποθετημένος με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το κέντρο βάρος και τα οδικά χαρακτηριστικά του γερμανικού SUV.
Στην κατεύθυνση της δυναμικής οδικής συμπεριφοράς η Cayenne Turbo εφοδιάζεται με ενεργή αερανάρτηση τριών θαλάμων, γεγονός που σύμφωνα με την Porsche της εξασφαλίζει «την ακρίβεια sportscar, την άνεση μπερλίνας και την προσαρμοστικότητα off-road οχήματος». Την εικόνα συμπληρώνει η παρουσία «μεικτών» ελαστικών με διαστάσεις 285/40 μπροστά και 315/35 πίσω ενώ συνυπολογίστε ότι οι ρυθμίσεις της ανάρτησης αριθμούν πέντε επιλογές οι οποίες είναι διαχειρίσιμες μέσω του infotainment.
Στις προδιαγραφές της Cayenne Turbo συγκαταλέγεται και μια ενεργή αεροτομή στην κορυφή του πορτ μπαγκάζ, στοιχείο που την καθιστά το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία που εντάσσει κάτι αντίστοιχο στον εξοπλισμό του. Το συγκεκριμένο στοιχείο θα ανήκει στο βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου μαζί με τα ειδικής επίστρωσης δισκόφρενα PSCB και τα οποία εγγυώνται ότι σε ταχύτητες 250 χλμ./ώρα με την συνδρομή τους το αυτοκίνητο χρειάζεται δύο μέτρα λιγότερο για να φρενάρει.