στη μπούκα

Ανάμεσα στην τραγωδία και στην κωμωδία, ένα σατυρικό δράμα(;) ίσως, η «Αλκηστη» του Ευριπίδη έκανε αίσθηση στο πέρασμά της από την Επίδαυρο, στα τέλη Ιουλίου, με 16.500 θεατές συνολικά το διήμερο.

Ανάμεσα στην τραγωδία και στην κωμωδία, ένα σατυρικό δράμα(;) ίσως, η «Αλκηστη» του Ευριπίδη έκανε αίσθηση στο πέρασμά της από την Επίδαυρο, στα τέλη Ιουλίου, με 16.500 θεατές συνολικά το διήμερο.
nnn
Η παράσταση της Κατερίνας Ευαγγελάτου, με το Εθνικό Θέατρο, απέδειξε ότι η σκηνοθέτρια, βήμα-βήμα, προχωρεί στη δημιουργία του δικού της κόσμου. Πάνω από μια δεκαετία, δίνει σταθερό το δικό της «παρών» με δουλειές που αποκαλύπτουν τις θεατρικές της δυνατότητες.
nnn
Ευφάνταστη και καλλιεργημένη, δουλευταρού και οργανωμένη, δεν άφησε τίποτα να την πτοήσει καθ’ οδόν προς την πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο του Πολυκλείτου:
nnn
Μπορεί στην αρχική διανομή ο Νίκος Κουρής να ήταν ο Αδμητος και όχι ο Οδυσσέας Παπασπηλόπουλος που τον έπαιξε τελικά, ισορροπώντας αντιφατικά στοιχεία.
nnn
Μπορεί η Μαρία Κίτσου να μην άντεξε τις πρόβες και στον επώνυμο ρόλο να είδαμε τη νεότερη Κίττυ Παϊταζόγλου με εμφανή την επιδαύρια απειρία της. Η νεαρή ηθοποιός επρόκειτο να παίξει την υπηρέτρια, ρόλο που τελικά ανέλαβε άρρην συνάδελφός της…
nnn
Η Κατερίνα Ευαγγελάτου όμως, με σαφή κατεύθυνση και στόχο, αναπροσαρμόστηκε και έστησε μια σύγχρονη παράσταση, υπηρετώντας μέχρι τέλους την ιδέα της. Κατέθεσε την πρότασή της, και μαζί με τους ηθοποιούς-πρωταγωνιστές έφερε στη σκηνή έναν εξαιρετικό Χορό.
nnn
Η κόρη του Σπύρου Ευαγγελάτου και της Λήδας Τασοπούλου μοιάζει να έχει κληρονομήσει πολλά από τα χαρακτηριστικά των γονιών της. Ο συνδυασμός τους όμως, το «μείγμα», έχει τη δική της σφραγίδα.
nnn
Λαμπερή στην υπόκλιση, μέσα στη μακριά αέρινη, στο χρώμα του πάγου, τουαλέτα της (στη φωτογραφία), απέδειξε πως γνωρίζει καλά τους όρους του star system.
nnn
Toν Σεπτέμβριο θα επιμεληθεί τον «Αμύντα» στο Ηρώδειο, την τελευταία παράσταση του πατέρα της, ενώ την άνοιξη του 2018 θα συνεργαστεί με το Κέντρο Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος. Θα σκηνοθετήσει το «Ζ», σε μορφή όπερας δωματίου, βασισμένο στο ομότιτλο μυθιστόρημα του Βασίλη Βασιλικού. Το λιμπρέτο υπογράφει ο Βαγγέλης Χατζηγιαννίδης. Μια παραγγελία της Λυρικής, υπό τη μουσική διεύθυνση του Μηνά Μπορμπουδάκη. Τη σκηνογραφία έχε αναλάβει η Εύα Μανιδάκη.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.