Ενα εκατομμύριο ευρώ για παπούτσια είναι πολλά λεφτά. Ο διάσημος σχεδιαστής υποδημάτων Μάικλ Κορς, πάντως, έβαλε το χέρι στην τσέπη και το έδωσε το εκατομμύριο (έδωσε 1,2 εκατ. δολάρια συγκεκριμένα) για να αποκτήσει την Jimmy Choo, μια επωνυμία με μεγάλη αίγλη, για τη δημιουργία της οποίας έχει συμβάλει ακόμα και η πριγκίπισσα του βρετανικού θρόνου Νταϊάνα.
Πρόκειται για μια στρατηγική επενδυτική κίνηση για τον Κορς, καθώς η αλυσίδα υποδηματοποιιών που διευθύνει πασχίζει να επιβιώσει απέναντι στον ανταγωνισμό των ηλεκτρονικών καταστημάτων –ως γνωστόν, οι online πωλήσεις αυξάνονται θεαματικά παγκοσμίως –αλλά και των καταστημάτων μόδας, όπως είναι τα TJMaxx και τα Η&Μ.
Ο τζίρος των καταστημάτων του υποχώρησε κατά 11% το δεύτερο τρίμηνο του έτους συγκριτικά με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα πέρυσι και ο ειδικευόμενος σε σπορ υποδήματα σχεδιαστής έχει ήδη αποφασίσει να κλείσει τα 100 από τα 125 καταστήματα αποκλειστικής πώλησης υποδημάτων, ενώ σχεδιάζει να ανακαινίσει περισσότερα από 100 καταστήματά του που πωλούν και άλλα προϊόντα.
Πολυτέλεια
Σύμφωνα με το αμερικανικό περιοδικό «Forbes», η εξαγορά ανοίγει στον Μάικλ Κορς νέους δρόμους για ανάπτυξη των επιχειρήσεών του σε διεθνές επίπεδο, ενώ ταυτόχρονα εισάγει τον ηλικίας 58 ετών αμερικανό σχεδιαστή και επιχειρηματία στην αγορά των υποδημάτων πολυτελείας. «Θαυμάζουμε το λαμπερό στυλ των σχεδίων της Jimmy Choo και τη δυνατότητα που έχουν οι δημιουργίες της επωνυμίας να καθορίζουν τις τάσεις της μόδας» σημειώνει σε ανακοίνωσή του ο Κορς.

Η επωνυμία Jimmy Choo ιδρύθηκε το 1996 από τη συντάκτρια μόδας της βρετανικής «Vogue» Ταμάρα Μέλον και τον μαλαισιανό σχεδιαστή Τζίμι Τσου. Οι γόβες-στιλέτο που κατασκευάζει, πολλές από τις οποίες κοστίζουν πάνω από 1.000 ευρώ, κέρδισαν πολύ γρήγορα την αγάπη και την προτίμηση διασημοτήτων όπως η πρωταγωνίστρια της σειράς «Sex and the City» Σάρα Τζέσικα Πάρκερ και βεβαίως η αδικοχαμένη Νταϊάνα.