Πάνω από 40% αναμένεται τα επόμενα χρόνια να αυξηθεί η ζήτηση στη δημοφιλή κατηγορία των baby SUV, αυτών που το μήκος δεν ξεπερνά τα 4,2-4,3 μέτρα.
Να σημειωθεί ότι η κατηγορία των SUV είναι έως και σήμερα αυτή με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη. Στο πρώτο τρίμηνο του 2017, σε όλο τον κόσμο πουλήθηκαν 6,5 εκατ. SUV ή 14,8% περισσότερα από το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Μια δημοφιλής κατηγορία που εκπροσωπείται από πολλά, ταλαντούχα μοντέλα. Οπως το νέο Nissan Juke, το Audi Q2, το Renault Kadjar κ.ά. Είναι η κατηγορία που πατάει στις ανάγκες των καταναλωτών και καλύπτει μια ευρεία γκάμα μετακινήσεων.
Τα μικρά SUV έχουν το χάρισμα να κινούνται –λόγω των συμπαγών διαστάσεών τους –με άνεση μέσα στην πόλη αλλά και να εκτελούν το εκδρομικό έργο χωρίς να… ιδρώνει το αφτί του οδηγού. Πατάνε σε «έξυπνα» σχεδιασμένα πατώματα, τα οποία προσφέρουν πρακτικά σαλόνια και χώρους για τέσσερις έως πέντε επιβάτες.
Υπερηφάνεια
Σε αυτή τη λογική κατασκευάστηκε και το νέο Arona. Εχει μήκος 4,14 μέτρα, είναι ευέλικτο μέσα στην πόλη και έχει χώρους για μια νέα οικογένεια. Επίσης, φέρει το πιο σύγχρονο ηλεκτρονικό «οπλοστάσιο» της Seat, με τη μαμά VW να υπερηφανεύεται και για αυτό το μοντέλο της θυγατρικής εταιρείας της. Η εξωτερική του σχεδίαση δείχνει να ακολουθεί πιστά τις γραμμές των νέων μοντέλων της. Ο οδηγός κάθεται άνετα και ψηλά, με την περιμετρική ορατότητα να παίζει σημαντικό ρόλο στην ενεργητική ασφάλεια.
Το μοντέλο ενισχύεται από το Front Assist που φρενάρει το μοντέλο όταν π.χ. ο οδηγός είναι αφηρημένος, ή και το δημοφιλές –και σε άλλα μοντέλα της φίρμας –Adaptive Cruise Control που επιβραδύνει και επιταχύνει το αυτοκίνητο ανάλογα με τον κυκλοφοριακό φόρτο.
Επίσης εξοπλίζεται και με το Traffic Jam Assist που υπολογίζει την απόσταση από τα άλλα αυτοκίνητα και ελέγχει την επιτάχυνση και επιβράδυνση ενώ κρατά το όχημα στη λωρίδα του. Πλήρως εξοπλισμένο είναι και το εσωτερικό του μοντέλου. Ο οδηγός θα χειρίζεται ή θα επιβλέπει τις περισσότερες ηλεκτρονικές λειτουργίες του αυτοκινήτου μέσα από την οθόνη αφής 8» του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που παρέχει πολλές επιλογές συνδεσιμότητας: Android Auto, Apple Car Play και Mirror Link.
Ανάλογα δε με την έκδοση θα υπάρχει κάμερα οπισθοπορείας και η διασκέδαση θα ποντάρει στο ηχοσύστημα Beats 300-watt, επτά ηχείων. Διαθέτει έναν από τους καλύτερους χώρους αποσκευών που στην κανονική διάστασή του θα αγγίζει τα 400 λίτρα, ενώ η τιμή αυτή θα υπερδιπλασιάζεται όταν πέφτουν τα πίσω καθίσματα.
Οι κινητήρες
Οι μελλοντικοί αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στον turbo κινητήρα βενζίνης 1.0 λίτρου που στη συγκεκριμένη περίπτωση θα προσφέρει στη βασική έκδοση 95 ίππους (όπως και στο νέο Ibiza) και 115 ίππους, στην πιο ισχυρή. Επιπλέον, η γκάμα των βενζινοκινητήρων θα φέρει και το νέο μοτέρ 1,5 λίτρων TSI Evo με 150 σπιρτόζικους ίππους. Η γκάμα των ντίζελ έχει ως βάση το γνώριμο μοτέρ 1,6 TDI απόδοσης 80, 95 και 115 ίππων και όλα τα παραπάνω μοτέρ συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια 5 ή 6 σχέσεων και το αυτόματο 7τάχυτο DSG. Το επίσημο εμπορικό του ντεμπούτο αναμένεται να πραγματοποιηθεί το φθινόπωρο.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ