Ανατρέπει διαδικασίες, επιβάλλει αναχρονιστικές αλλαγές και ως νέος φοιτητοπατέρας επαναφέρει τη συμμετοχή εκπροσώπων -ποιών;- των φοιτητών σε κομβικές λειτουργίες των πανεπιστημίων.
Αγνοεί πλήρως τις ομόφωνες απόψεις των πρυτανικών αρχών για τις μεταπτυχιακές σπουδές, εισάγοντας ένα ασφυκτικό πλαίσιο δημιουργώντας σημαντικά εμπόδια στην ανάπτυξη τους.
Βάζει για μια φορά ακόμα φρένο στις όποιες προσπάθειες εξωστρέφειας, με τη δημιουργία ξενόγλωσσων τμημάτων.
Αντί να διευκολύνει τη διαδικασία σε μια εποχή που τα ανώτατα ιδρύματα στενάζουν από την έλλειψη πόρων προσπαθεί με κάθε τρόπο να σαμποτάρει τη δημιουργία τους.
Δεν μπορεί να δει ούτε καν το γειτονικό παράδειγμα της Κύπρου που μέσα σε ελάχιστα χρόνια κατάφερε να προσελκύσει χιλιάδες φοιτητές και φυσικά τα ανάλογα έσοδα τόσο για τα πανεπιστήμια ,όσο και για την τοπική οικονομία.
Αλλάζει και πάλι το πολυσυζητημένο και ταλαιπωρημένο καθεστώς ασύλου δημιουργώντας μια νέα εστία έντασης και προστριβών.Αναβαθμίζει επίσης σε παράλογο βαθμό το ρόλο των φοιτητών που αποκτούν πλέον λόγο ακόμα και για την απονομή τίτλων Επίτιμου Διδάκτορα, Ομότιμου και Επίτιμου Καθηγητή, τη μετακίνηση καθηγητών από και προς ένα Τμήμα, την αλλαγή του γνωστικού αντικειμένου στο οποίο έχει διοριστεί καθηγητής!
Παράλληλα οι εκπρόσωποι των φοιτητών δια της ψήφου τους θα εγκρίνουν τα συγγράμματα για κάθε μάθημα λες και έχουν την απαιτούμενη γνώση και εμπειρία να κρίνουν τι και ποιο είναι καλύτερο…
Την ώρα που η αυτονομία και η αυτοτέλεια των πανεπιστημίων θεωρείται αυτονόητο δεδομένο κάποιοι κοιτάζουν πώς να τα εγκλωβίσουν σε κομματικές ίντριγκες και γραφειοκρατικές δεσμεύσεις.
Την ώρα που οι πάντες κοιτάζουν πώς θα διευρύνουν συνεργασίες και θα προσελκύσουν φοιτητές από κάθε γωνιά της γης, ο κ.Γαβρόγλου προσπαθεί να κλείσει ερμητικά τις πόρτες των δικών μας ΑΕΙ.
ΤΟ ΒΗΜΑ