Ονομάζεται Scorkl και είναι το ιδανικό εργαλείο για όσους αγαπούν τη θάλασσα και βουτούν με μάσκα, καθώς επιτρέπει στον χρήστη του να βουτάει στο νερό χωρίς να χάνει την ανάσα του και να απολαμβάνει τον βυθό για 10 ολόκληρα λεπτά.
Σύμφωνα με τον αυστραλό επινοητή του Ντέιβιντ Χάλαμορ, το μόνο που έχει να κάνει ο χρήστης του «καταδυτικού» αναπνευστήρα είναι να τον τρομπάρει προτού βουτήξει. Το δοχείο γεμίζει με αέρα, στη συνέχεια το εφαρμόζει στο στόμα του, όπως θα έκανε με έναν κοινό αναπνευστήρα, και βουτάει στο νερό.
Η κίτρινη συσκευή που θυμίζει μίνι μπουκάλα θα μπορούσε να προσφέρει νέες εμπειρίες διακοπών σε άτομα χωρίς καταδυτική άδεια, αποκαλύπτοντας παράλληλα τη μαγεία του βυθού.
«Πρόκειται για ένα φοβερό γκάτζετ για όλους όσοι αγαπούν το νερό –είτε πρόκειται για πτυχιούχους δύτες είτε για ερασιτέχνες που απλά απολαμβάνουν τις διακοπές τους. Το Scorkl ανοίγει έναν νέο κόσμο υποβρύχιας περιπέτειας σε μόλις ένα δείγμα του κόστους και της εκπαίδευσης που απαιτεί η παραδοσιακή κατάδυση» αναφέρει ο Χάλαμορ.
Το Scorkl για την ώρα αναζητεί την τύχη του μέσω Kickstarter, όπου, με τιμή στα 174 ευρώ, έχει ξεπεράσει κάθε αρχική προσδοκία.

Το StreetView «βλέπει» τη ρύπανση

Τα πανταχού παρόντα οχήματα του StreetView χρησιμοποιεί πλέον η Google για τη «χαρτογράφηση» της ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Συγκεκριμένα, ο αμερικανικός κολοσσός προσέθεσε στα αυτοκίνητά του αισθητήρες ικανούς να ανιχνεύουν ρύπους στην ατμόσφαιρα, προκειμένου να υποδεικνύουν τα πιο μολυσμένα σημεία της πόλης και να προτείνουν πιο… υγιεινές διαδρομές.

Ο χάρτης ρύπανσης αποκαλύπτει μάλιστα, σύμφωνα με την εταιρεία, ότι τα επίπεδα των επιβλαβών ρυπογόνων ουσιών στη συμβολή μεγάλων λεωφόρων είναι πέντε φορές υψηλότερα σε σχέση με τη διασταύρωση μικρότερων δρόμων. Το πρότζεκτ της χαρτογράφησης της ποιότητας του αέρα στις πόλεις ξεκίνησε το 2015 και μέχρι σήμερα έχει συγκεντρώσει δεδομένα συνολικής έκτασης 22.000 χλμ. στις ΗΠΑ, γεγονός που επέτρεψε στην Google να δημιουργήσει έναν πρότυπο διαδικτυακό χάρτη.

Σε πρώτη φάση, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παρατηρήσουν τα επίπεδα της ρύπανσης στην πόλη Οουκλαντ, στην Καλιφόρνια, όπου το κίτρινο, το πορτοκαλί και το κόκκινο χρώμα υποδεικνύουν την κυκλοφοριακή συμφόρηση και άρα τη ρύπανση στην περιοχή.

Μπουκάλι… φρεσκάδας

Eνα μπουκάλι για κρασί ικανό να διατηρήσει τη φρεσκάδα του για σχεδόν δύο εβδομάδες δημιούργησε ο βρετανός σχεδιαστής Τομ Κότον. Το eto, όπως ονομάζεται το δοχείο, σχεδιάστηκε από τον 43χρονο σχεδιαστή και λάτρη του καλού κρασιού με τρόπο ώστε να κλείνει το περιεχόμενό του αεροστεγώς, με αποτέλεσμα το κρασί να μην οξειδώνεται και άρα να μην αλλοιώνεται.

Μελέτες εκτιμούν ότι ένα μέσο νοικοκυριό στη Βρετανία πετάει περί τα δύο ποτήρια κρασί την εβδομάδα, αριθμός ο οποίος μεταφράζεται σε περίπου 624 εκατ. φιάλες τον χρόνο.

Στο πλαίσιο δοκιμών, το eto κατάφερε να ξεγελάσει σομελιέ οι οποίοι δεν κατάλαβαν ούτε από το άρωμα αλλά ούτε και από τη γεύση του κρασιού που περιείχε, ότι είχε ανοιχτεί επτά ημέρες πριν από το «τυφλό» τεστ.

Η κομψή φιάλη φρεσκάδας 12 ημερών αποτελείται από ένα γυάλινο μέρος το οποίο φιλοξενεί το κρασί και από μια αφαιρούμενη βαλβίδα η οποία το εφαρμόζει στο επάνω μέρος και ουσιαστικά αφαιρεί τον αέρα από το εσωτερικό της, «καπακώνοντας» κυριολεκτικά το υπόλοιπο του ποτού. Η τιμή του eto εκτιμάται ότι θα αγγίξει τα 100 ευρώ.

Spectacles II καθ’ οδόν

Μπορεί τα δικτυωμένα γυαλιά Spectacles του Snapchat να κερδίζουν ολοένα και μεγαλύτερο έδαφος σε ΗΠΑ και Ευρώπη, ωστόσο φήμες κάνουν λόγο ήδη για την προετοιμασία του επόμενου, βελτιωμένου μοντέλου.
Σύμφωνα με αυτές, τα Spectacles II θα είναι αρκετά διαφορετικά από τα προηγούμενα, καθώς πέρα από τη γνωστή κάμερα, θα διαθέτουν και δυνατότητες επαυξημένης πραγματικότητας. Η φημολογία ήρθε στο φως περίπου έναν μήνα μετά τη δημοσίευση πατέντας της εταιρείας γύρω από τη σχετική τεχνολογία, η οποία θα επιτρέπει την προσθήκη ψηφιακών εικόνων επάνω από την εικόνα του περιβάλλοντος.

H πρώτη γενιά των γυαλιών του Snapchat επιτρέπει στους χρήστες την καταγραφή βίντεο διάρκειας 10 δευτ. και την αυτόματη ανάρτησή του στο κοινωνικό δίκτυο της εταιρείας. Για την ώρα, τα Spectacles είναι διαθέσιμα σε Λονδίνο, Παρίσι, Βερολίνο, Βενετία και Βαρκελώνη, ενώ πωλούνται διαδικτυακά, ή μέσω μηχανημάτων αυτόματης πώλησης προς 150 ευρώ.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ