Οι αριθμοί αποκαλύπτουν το ιστορικό «εκτόπισμα» του ισπανογερμανικού μοντέλου. Το Seat Ιbiza πρωταγωνιστεί στην αγορά για περισσότερο από τρεις δεκαετίες και οι τέσσερις γενιές του έχουν ξεπεράσει σε πωλήσεις τα 5,4 εκατομμύρια μονάδες!
Οι πωλήσεις του νέου μοντέλου, της πέμπτης κατά σειρά γενιάς, έχουν ξεκινήσει. Αν και το «σαβουάρ βιβρ» του κειμένου προϋποθέτει να δώσουμε έμφαση στην εμφάνιση, στους κινητήρες, στις τεχνολογικές καινοτομίες κ.ά., ας μας επιτραπεί να δώσουμε μια πρώτη γεύση από τις τιμές που φέρνουν σε δύσκολη θέση τον πολυπληθή ανταγωνισμό.
Σύμφωνα με την ελληνική αντιπροσωπεία, το νέο μοντέλο εισέρχεται στην κατηγορία των supermini με αρχική τιμή τα 11.700 ευρώ για τον κινητήρα 1.0 ΜPI 75hp και από 13.050 ευρώ για τον 1.0 EcoTSI 95hp, ενώ οι τιμές για τις ντίζελ εκδόσεις θα ανακοινωθούν σε μεταγενέστερο χρόνο.
Πυλώνας

«Το Ibiza είναι ένας από τους τρεις πυλώνες της Seat μαζί με το Leon και το Ateca επάνω στους οποίους βασίζεται προκειμένου να συνεχίσει την οικοδόμηση της επιτυχίας της στο μέλλον»
ανέφερε ο Χάρης Δάνδουρας, εμπορικός διευθυντής της Seat στη χώρα μας.
Το νέο Ibiza είναι ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο. Είναι το πρώτο μοντέλο του Volkswagen Group που θα χρησιμοποιήσει τη νέα πλατφόρμα MQB A0, επάνω στην οποία θα «πατήσει» και το επόμενο Polo. H εξελιγμένη τεχνολογία, η αύξηση του εσωτερικού χώρου, το νεανικό στυλ, η λειτουργικότητα και η άνεση είναι μερικά από τα νέα χαρακτηριστικά που δίνουν ένα ισχυρό αβαντάζ στο νέο μοντέλο.
Με μήκος στα 4,05 μέτρα, το γερμανοθρεμμένο μοντέλο που αναπτύχθηκε στη Βαρκελώνη προσφέρει πολύ μεγαλύτερο χώρο για τους επιβάτες. Σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο είναι σημαντικά πιο πλατύ κατά 87 χιλιοστά. Αυτό έδωσε περισσότερο χώρο στους επιβάτες ενώ η χωρητικότητα του χώρου επισκευών αυξήθηκε κατά 63 λίτρα, φθάνοντας συνολικά τα 355 λίτρα. Για πρώτη φορά το Ibiza προσφέρεται με οθόνη αφής 8 ιντσών black panel, παρέχοντας την καλύτερη διαθέσιμη τεχνολογία σε αυτόν τον τομέα.

Λύσεις για όλους
Η παλέτα των κινητήρων βενζίνης, ικανοποιητική: ο βασικός τρικύλινδρος 1.0 MPI με 75hp και ο 1.0 TSI με 95 ή 115 ίππους με turbo compressor έχουν να δώσουν λύση στους υποψήφιους αγοραστές. Επίσης ο νέος κινητήρας 1.5 TSI ΕVΟ θα είναι διαθέσιμος προς το τέλος του έτους με τέσσερις κυλίνδρους και απόδοση 150 ίππους. Ο νέος πετρελαιοκινητήρας 1.6 TDI θα διατίθεται σε εκδόσεις με 80, 95 και 115 ίππους από τα τέλη της χρονιάς ενώ θα υπάρχει και 1.0 TSI 90hp με συμπιεσμένο φυσικό αέριο CNG.
Εξοπλισμός και γκάτζετ
Τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης είναι παρόντα στο νέο μοντέλο. Οπως το Front Assist, Adaptive Cruise Control, Keyless Entry System με μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα, νέα γενιά εμπρός και πίσω αισθητήρων στάθμευσης και κάμερα οπισθοπορείας υψηλής ποιότητας και ακρίβειας με οθόνη αφής 8 ιντσών.
Στα συστήματα υποβοήθησης υπάρχει το σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού, το αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με αναγνώριση πεζών και το Multi Collision Brake που ενεργοποιείται μετά από σύγκρουση και το οποίο μπορεί μειώσει τις συνέπειες μιας πολλαπλής σύγκρουσης.
Στα γκάτζετ ξεχωρίζει ο διαθέσιμος επαγωγικός φορτιστής κινητού τηλεφώνου με ενισχυτή GSM ενώ σε συνδεσιμότητα έχει τρεις επιλογές: Apple Car Play, Android Auto και Mirror Link.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ