Στα 40 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν το 2016 οι πωλήσεις της Βosch Ελλάδας το 2016, αυξημένες κατά 8,6% σε σχέση με το 2015.
Η εταιρεία, μέλος του διεθνούς ομίλου Bosch και με παρουσία 104 χρόνων στην Ελλάδα, εμφανίζει για τρίτη συνεχή χρονιά αυξημένους ρυθμούς ανάπτυξης. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, ο τζίρος της εταιρείας και το πρώτο τετράμηνο του 2017 «τρέχει» με ρυθμό αύξησης 10%.
Τα κέρδη προ φόρων το 2016 ανήλθαν στα 670.000 ευρώ. Όσον αφορά τους τζίρους ανά τμήμα, το τμήμα Ανταλλακτικών Αυτοκινήτου είχε μια συνολική αύξηση 12,3% συγκριτικά με πέρυσι, το τμήμα Βιομηχανικής Τεχνολογίας έμεινα στα περσινά επίπεδα, το τμήμα των Ηλεκτρικών Εργαλείων ενισχύθηκε κατά 19%, ενώ τέλος τα Συστήματα Ασφαλείας κατέγραψαν αύξηση 11% και η Θέρμανση έκλεισε αρνητικά με -10,9%.
Ο κ. Ιωάννης Κάπρας, Διευθύνων Σύμβουλος της Bosch Eλλάδας, δήλωσε σχετικά : «Η πορεία της εταιρείας ήταν καλή, παρά τις αντιξοότητες που αντιμετωπίζει η αγορά. Καταφέραμε για 3η συνεχή χρονιά να αυξήσουμε τη παραγωγή μας, κάτι που δεν παρατηρείται συχνά στην ελληνική αγορά, αλλά και να μεγαλώσουμε σε σχέση με τους ανταγωνιστές μας. Στόχος μας για το 2017 είναι να πορευτούμε με το ίδιο σθένος αλλά και υπομονή και επιμονή ώστε οι προσπάθειες μας να καρποφορήσουν και πάλι».
Η εταιρεία απασχολεί σήμερα 67 εργαζόμενους και προωθεί συστηματικά την εκ των έσω ανάπτυξή τους, έχοντας δαπανήσει την τελευταία τριετία για την επιμόρφωσή τους 110.000 ευρώ.
Η Bosch Ελλάδας υποστηρίζει και τη νεανική καινοτομία, επιχειρηματικότητα και απασχόληση. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία καθιέρωσε το 2016 έναν ετήσιο διαγωνισμό, τον «Bosch Formula Student Sponsorship Contest», όπου όλες οι ελληνικές ομάδες Formula Student, Πολυτεχνικών Σχολών, καλούνται να παρουσιάσουν ένα ετήσιο επιχειρησιακό πλάνο με σκοπό την διεκδίκηση χορηγίας από την Bosch Eλλάδας.