Με αφορμή τη σημερινή μέρα (1η Ιουνίου) που έχει οριστεί ως Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος, η ελληνική γαλακτοβιομηχανία ΔΕΛΤΑ διεξάγει μια καμπάνια ενημέρωσης για τη διαχρονική αξία του γάλακτος. Στο πλαίσιο της εν λόγω καμπάνιας #lovemilk, στο microsite www.lovemilk.gr μπορείτε να ενημερωθείτε για τη θρεπτική αξία του γάλακτος με διαδραστικό τρόπο. Ταυτόχρονα μέσα από ένα ειδικά διαμορφωμένο μηχανισμό η ΔΕΛΤΑ, με τη συμμετοχή των χρηστών, θα προσφέρει ένα ποτήρι γάλα στο μη κερδοσκοπικό οργανισμό «Μαζί για το Παιδί», της ένωσης κοινωφελών σωματείων που ενισχύει δράσεις και πρωτοβουλίες για τα παιδιά σε ανάγκη, προσφέροντας συντονισμένες υπηρεσίες σε περισσότερα από 30.000 παιδιά ετησίως εκ των οποίων τα 10.000 σε συστηματική βάση.
Η καμπάνια ενημέρωσης περιλαμβάνει επίσης διανομές Φρέσκου Γάλακτος ΔΕΛΤΑ και ενημερωτικού εντύπου σε κεντρικά σημεία της Αττικής και της Θεσσαλονίκης, σχολεία και εταιρείες όπου άνθρωποι της ΔΕΛΤΑ θα προσκαλούν τον κόσμο να συμμετέχει στο παιχνίδι, με βασικό περιεχόμενο τα οφέλη του γάλακτος, και να μοιραστεί στα social media δικές του φωτογραφίες με το #lovemilk, παίρνοντας ταυτόχρονα μέρος σε διαγωνισμό με δώρα γαλακτοκομικά προϊόντα.