Η εξέλιξη του αυτοκινήτου έχει φθάσει σε ένα εξαιρετικό σημείο, εκεί όπου οι κινητήρες και οι τεχνολογίες έχουν κλέψει την παράσταση. Με τα συστήματα υποβοήθησης και την ημιαυτόνομη οδήγηση –συν τα γκάτζετ –και τους κινητήρες, με το δημοφιλές downsizing (γνωστός και ως υποκυβισμός), πολλά μοντέλα ανεβάζουν τις μετοχές τους μόνο και μόνο με την τοποθέτηση μικρών σε κυβικά αλλά ταλαντούχων σε επιδόσεις μοτέρ.
Το downsizing έχει προστεθεί ευχάριστα στη μηχανολογική «κουλτούρα» της Nissan.
Κάτι αντίστοιχο συνέβη και στο νέο Pulsar (μετά το Juke και το Qashqai), που εκτός από τον χαρισματικό ντίζελ κινητήρα των 1.5 λίτρων προσφέρεται με ένα 1.200άρι μοτέρ, το οποίο χαρίζει επιδόσεις και «αποφεύγει» φορολογικές «κακοτοπιές».
Το στυλάτο Pulsar 1.2 DIG-T, πέρα από τα γνωστά πλέον χωροταξικά του πλεονεκτήματα και την οικογενειακών προδιαγραφών καμπίνα του, διαθέτει έναν σπιρτόζικο 1.200 κ. εκ. κινητήρα βενζίνης που συνδυάζεται με κιβώτιο έξι σχέσεων.
Οι 115 ίπποι και τα 190 Nm ροπή έρχονται να επιβεβαιώσουν τις καλές –και σε αριθμούς –επιδόσεις του, εφάμιλλες με ένα 1.600άρι.
Η εξαιρετική απόκριση, η δύναμη του μοτέρ σε ένα ευρύ φάσμα στροφομέτρου δένουν ιδανικά με το κιβώτιο, που επεκτείνει τα πλεονεκτήματα του μοντέλου στους πιο ανοιχτούς δρόμους. Ιδιαίτερα στους αυτοκινητοδρόμους.
Η θέση οδήγησης είναι εργονομική και είναι από τα λίγα μοντέλα που θα δίναμε εύσημα στον τομέα της περιμετρικής ορατότητας. Το γρήγορο τιμόνι κάνει την κίνηση στην πόλη παιχνιδάκι, ενώ η ανάρτηση φαίνεται να λειτουργεί εξαιρετικά και να αποσβένει τις ανωμαλίες των δρόμων. Η ζωηράδα του κινητήρα κρατιέται σε υψηλά επίπεδα και στο ταξίδι, με τις επαρχιακές διαδρομές να μοιάζουν εύκολες για το μικρομεσαίο ιαπωνικό μοντέλο.
Οσο για την κατανάλωση καυσίμου, είναι στα 5 λίτρα/100 χλμ., σύμφωνα με το εργοστάσιο της Nissan.
Το Pulsar είναι σε θέση να μεταφέρει με άνεση τόσο τους εμπρός όσο και τους πίσω επιβάτες, με το ωφέλιμο μήκος για τα πόδια τους να συγκαταλέγεται στα καλύτερα της κατηγορίας. (Το μεταξόνιο του νέου μοντέλου της Nissan φτάνει τα 2,7 μέτρα.)Ο χώρος των αποσκευών είναι στα 385 λίτρα.
Πλούσιο σε γκάτζετ, το ιαπωνικό μοντέλο βρίθει στον τομέα της συνδεσιμότητας, όπου προσφέρει θύρες USB και AUX, Bluetooth κ.λπ. Συνολικά, το Pulsar 1.2 DIG-T ανοίγει την πελατειακή του παλέτα και μπορεί να διαδραματίσει εύκολα τον ρόλο του οικογενειάρχη, χωρίς να απαιτείται από τον οδηγό να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη, τόσο για την κτήση όσο και για τη χρήση.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ