Το προχθεσινό επεισόδιο του …πρωταθλητή πυγμαχίας Ηλία Κασιδιάρη, εις βάρος του συναδέλφου του της ΝΔ Νίκου Δένδια, δεν είναι και κάτι πρωτόγνωρο. Το εκλεκτόν τέκνον της Χρυσής Αυγής, γνωστόν άλλωστε, από τον εκπαιδευτικό του ρόλο στις ομάδες εφόδου της Χ.Α., μας έδωσε την πρώτη γεύση άγριας χειροδικίας κατά της αγαπητής βουλευτού αλλά και συναδέλφου, Λιάνας Κανέλλη, στο στούντιο του τηλεοπτικού ΑΝΤ1 στις 07.06.2012.
Η είδηση της επανάληψης της Κασιδιάρικης βιαιοπραγίας, εναντίον… αντίπαλου συναδέλφου του, είναι συνηθισμένη. Δεν μας κομίζει δημοσιογραφικά κάτι το αποκλειστικό ή ανεπανάληπτο, καθότι είναι γνωστό ότι πρώτα βγαίνει το χούι, στους ξεροκέφαλους και τελευταία η ψυχή τους. Εκείνο όμως, που εντελώς τυχαία και συμπτωματικά ξεπήδησε, ως πραγματικά ανατριχιαστική και πρωτόγνωρη εμπειρία, είναι το πώς χειρίστηκε και παρουσίασε την αήθη Χρυσαυγίτικη επίθεση το εντεταλμένο, για την ειδησεογραφική κάλυψη των δρωμένων στο Κοινοβούλιό μας τηλεοπτικό συνεργείο της Βουλής.
Όπως ισχυρίζεται, σύμφωνα με πληροφορίες, ο τηλεοπτικός διευθύνων (σκηνοθέτης) της Βουλής, ο εικονολήπτης (κάμεραμαν) λίγα δευτερόλεπτα πριν από τη χειροδικία του Κασιδιάρη εναντίον του Ν. Δένδια, πήρε την εντολή να γυρίσει προς το μέρος της αίθουσας συνεδριάσεων της Βουλής. Γιατί άραγε; Για την ποικιλία των πλάνων; Ή έτσι για μια…ελαφρά και διασκεδαστική θεατρική varieté;
Στο σκοτεινό και άκρως επιλήψιμο αυτό στοιχείο, την τηλεοπτική υπηρεσία της Βουλής δεν την ξεπλένουν τα 100 ποτάμια! Πού ακούστηκε ένας τηλεοπτικός «σκηνοθέτης» να δίνει εντολή στον κάμεραμαν να γυρίζει αλλού την κάμερα και όχι στο κορυφαίο σημείο της άνανδρης και αήθους επιθέσεως κατά του ευγενέστατου και υποδειγματικού σε εντιμότητα βουλευτή της Κέρκυρας;
Από ποιον πολιτικώς υπεύθυνο ο «σκηνοθέτης» πήρε την εντολή «να πέσει στα μαλακά» ο τραμπουκισμός; Αν όχι από τον κύριο Νίκο Βούτση, τότε από ποιον; Από την κυρά Κατίνα;
Πού ακούστηκε ένας «σκηνοθέτης» να βυθίζει στο σκοτάδι δεκάδες χιλιάδες ζευγάρια μάτια, σβήνοντας ανεπανάληπτες εικόνες που είναι και η πεμπτουσία της τηλοψίας και του κινηματογράφου; Αυτός ο κύριος, όποιος και να’ ναι, ή δεν πέρασε από σχολή κινηματογραφίας, ή σπούδασε σε βοϊδοσχολή, ή από κάπου πήρε εντολή, τα κρίσιμα δευτερόλεπτα του επεισοδίου, να …γυρίσει την κάμερα αλλού!
Και για να μη μας πιάνουν…Κώτσους, οι υπεύθυνοι των τηλεοπτικών συνεργείων της Βουλής, δεν μας πείθει ο ισχυρισμός τους, ότι τις κρίσιμες συνεδριάσεις του Κοινοβουλίου, τις καλύπτει μόνον μία κάμερα. Είναι γνωστόν, ότι σε παρόμοια γεγονότα δουλεύουν τρεις κάμερες. Η μία εστιάζεται στο κεντρικό επεισόδιο, η άλλη στο Προεδρείο της Βουλής και το βήμα των αγορητών και η άλλη σε πλάνα από την Ολομέλεια του Σώματος. Με αυτά λοιπόν τα δεδομένα, το «κόψιμο» του επεισοδίου στην κρισιμότερη φάση του, θα το διέτασσε μόνον ένας παρανοϊκός, ή και «βαλτός» από άλλα κέντρα αποφάσεων.
Ως προς δε τον ισχυρισμό, ότι το «κόψιμο» έγινε αυτοβούλως από τον σκηνοθέτη, για τον …κατευνασμό των παθών και για τη διατήρηση μιας vie en roses μιας λουλουδοσκέπαστης αίθουσας συνεδριάσεων του Κοινοβουλίου, ε, τότε λυπούμαι που θα συσχετίσω αυτή την ωραιοποίηση, με κάτι που μας παραπέμπει σε αρκετά οπισθοδρομικά ελληνικά συμπεθεριά του 19ου και 20ου αιώνα ή και το πιο βέβαιο στη βαθειά σημερινή Ανατολία των γειτόνων μας. Δηλαδή, όταν τ’ αδέρφια και οι γονείς της υποψήφιας νύφης την οδηγούν στον γαμπρό ως παρθένα, αλλά με παρθενοραφή!…
Όμως το όλο θέμα δεν κλείνει εδώ. Διότι εκκρεμούν τα ερωτήματα: 1) Γιατί ο εντιμότατος αντιπρόεδρος της Βουλής Γεράσιμος Μπαλαούρας έμεινε απελπιστικά μόνος και με μηδαμινή συνδρομή από τη Φρουρά της Βουλής όταν απέβαλε από την αίθουσα συνεδριάσεων τον αρχιταραξία Χρυσαυγίτη και την Κοινοβουλευτική Ομάδα της Χ.Α.; 2) Γιατί απαγορεύτηκε στους κοινοβουλευτικούς συντάκτες να παρακολουθήσουν από τα θεωρεία τις εικόνες ντροπής στο Κοινοβούλιο;
Φαίνεται, πως κάποιες ασυνήθιστες οσμές αναδύονται στο Κοινοβούλιό μας, που χωρίς αμφιβολία φαντάζει ως ένα κράτος εν κράτει… Να ερευνηθεί τέλος, από διακομματική επιτροπή, εάν τα διαδραματισθέντα στην προχτεσινή συνεδρίαση έχουν μαγνητοσκοπηθεί, από περισσότερες κάμερες, χωρίς σβησίματα στο επίμαχο επεισόδιο. Και ν’ αναζητηθούν οι υπεύθυνοι εντολείς και εντολοδόχοι. Εν ανάγκη, να μπει καινούργιο τηλεοπτικό συνεργείο και οι επικεφαλείς του παλαιού να μετατεθούν στο τμήμα … κηπουρών του Κοινοβουλίου!