Ανησυχία επικρατεί στην ΕΛ.ΑΣ από νέες επιθέσεις σε μέσα μαζικής μεταφοράς που δεν δημοσιοποιούνται.
Προ δέκα ημερών σημειώθηκε επίθεση στο σταθμό του Μετρό της Ομόνοιας και ακολούθησαν άλλες 7-8 σε λεωφορεία, σε διάφορα σημεία της πρωτεύουσας, όπως στη λεωφόρο Κατεχάκη, στη Γλυφάδα και αλλού. Οι ενέργειες αυτές έρχονται μετά από μία περίοδο «σιωπής» περίπου 30 ημερών, των ατόμων που τους προηγούμενους μήνες προχωρούσαν σε διαδοχικές επιθέσεις σε μέσα μαζικής μεταφοράς με αίτημα τις «δωρεάν μετακινήσεις». Με τον φόβο να υπάρξει νέος κύκλος καταστροφών σε λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό και ΗΣΑΠ, λίγες ημέρες μετά την απόσυρση των ομάδων φρούρησης των σταθμών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η επίθεση στο σταθμό του Μετρό, στην Ομόνοια, έγινε στις 8 το απόγευμα της Δευτέρας 1ης Μαΐου από την πλευρά της οδού Πατησίων και οι δράστες έσπασαν 7-8 ακυρωτικά μηχανήματα, πριν εξαφανισθούν προς άγνωστη κατεύθυνση.
Στελέχη της ΕΛ.ΑΣ επεσήμαναν ότι η τελευταία φορά που είχαν ασχοληθεί με θέματα που σχετίζονται με την «δωρεάν μετακίνηση» στα μέσα μαζικής μεταφοράς ήταν με την προσαγωγή, προ ενός μηνός, 22 ατόμων από αμαξοστάσιο λεωφορείων της ΟΣΥ στην οδό Παρνασσού στου Ρέντη. Πρόκειται για άτομα που πραγματοποίησαν παρέμβαση στο σημείο μοιράζοντας φέιγ βολάν υπέρ των ελεύθερων μετακινήσεων. Οι αστυνομικοί είχαν προβληματισθεί γιατί ανάμεσα στους προσαχθέντες ήταν υπάλληλοι των αστικών συγκοινωνιών (ένας οδηγός της ΕΘΕΛ, ένας υπάλληλος της ΣΤΑΣΥ και ένας υπάλληλος των ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες). Επιπλέον στις 23 Μαρτίου είχαν συλληφθεί τρία άτομα για καταστροφή ακυρωτικών μηχανημάτων στο Περιστέρι, με τους ίδιους να αρνούνται κάθε κατηγορία.
Σημειώνεται ότι σε πρόσφατη ανάρτηση σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου για την «καμπάνια» σχετικά με τις ελεύθερες μετακινήσεις στα μέσα μαζικής μεταφοράς κλ.π, σημειωνόταν «να διερευνήσουμε την δυνατότητα δημιουργίας σχέσεων αγώνα με εργαζόμενους κι εργαζόμενες στα μέσα μεταφοράς ως έναν στρατηγικό στόχο που, όχι μόνο θα μας φέρει σε καλύτερη θέση για να συγκρουστούμε με το κράτος και να πετύχουμε το μπλοκάρισμα των μέτρων, αλλά θα δώσει διαφορετικό πολιτικό περιεχόμενο στον αγώνα, συνδέοντας διαφορετικά υποκείμενα και σπάζοντας στο μέτρο του δυνατού τις διαιρέσεις που επιβάλλονται από το κράτος και το κεφάλαιο».
Σύμφωνα, τέλος, με πληροφορίες, η ΕΛ.ΑΣ αναζητεί στοιχεία για ορισμένους υπαλλήλους των αστικών συγκοινωνιών για τους οποίους εξετάζεται η σχέση τους με καταστροφές σε ακυρωτικά μηχανήματα. Κι αυτό γιατί σε ορισμένες περιπτώσεις δεν φαινόταν αυτό να έχει συμβεί από «εισβολή επιβατών» ή από επιδρομές αγνώστων στα αμαξοστάσια.