Ελληνική διαφημιστική καμπάνια συμμετέχει στα «Όσκαρ» του Ιντερνετ

Μια διαφημιστική καμπάνια μέσω διαδικτύου που έστησε μια ομάδα νεαρών στη χώρα μας είναι υποψήφια για τα Webby Awards.

Μια διαφημιστική καμπάνια μέσω διαδικτύου που έστησε μια ομάδα νεαρών στη χώρα μας είναι υποψήφια γιατα Webby Awards.
Πρόκειται για την καμπάνια«dontdrinkexplore.com»της ελληνικής εταιρείας Ιnterweave για το«METAXA 12 Stars», που επικοινωνήθηκε σε 12 χώρες της Ευρώπης, ενώ σχετικά με τα βραβεία σημειώνεται ότιείναι η υψηλότερη διάκριση στον κόσμο του Internet.
Kάθε έργο που επιλέγεται, διαγωνίζεται ταυτόχρονα για δύο βραβεία: το Webby Award και το Webby People’s Voice Award. Το πρώτο επιλέγεται από την Ακαδημία, ενώ το δεύτερο εξαρτάται από την ψήφο του κοινού. Και τα δύο αποτελούν σημείο αναφοράς για την διαδικτυακή αριστεία σε παγκόσμιο επίπεδο.
Οι επισκέπτες μπορούν να ψηφίσουν ( https://vote.webbyawards.com/PublicVoting#/2017/advertising-media-pr/websites-micro-sites-and-rich-media/food-beverage ) μέχρι τις 20 Απριλίου και η ομάδα των δημιουργών ζητά από τους Έλληνες να τους στηρίξουν.
Κάθε υποψηφιότητα στα Webby Awards αναγνωρίζεται ως μία από τις 5 καλύτερες του τομέα της παγκοσμίως. Οι υποψηφιότητες πέρυσι συνολικά άγγιξαν τις 13,000.
Ήδη η ψηφοφορία του κοινού έχει συγκεντρώσει πάνω από 800.000 ψήφους, ενώ η περσινή συμπλήρωσε συνολικά πάνω από 3 εκατομμύρια ψήφους από 230 χώρες του κόσμου.
Τα Webby Awards απονέμονται από το International Academy of Digital Arts and Sciences, ένα δίκτυο που απαριθμεί πάνω από 2000 μέλη από μια πληθώρα διανοητικών πεδίων, με κοινό στόχο την δημιουργική, επαγγελματική και τεχνική εξέλιξη του διαδικτύου.
Σχετικά με τοdontdrinkexplore.comσημειώνεται ότι δημιουργήθηκε με στόχο να προσφέρει μια ολοκληρωμένη διαδραστική εμπειρία.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.