Από τους Λύκους στις Περιστέρες

Η Κατερίνα Χατζηκυριάκου γεννήθηκε το 1990 στα Χανιά. Είναι απόφοιτη της Δραματικής Σχολής «Πρώτη Πράξη»

Η Κατερίνα Χατζηκυριάκου γεννήθηκε το 1990 στα Χανιά. Είναι απόφοιτη της Δραματικής Σχολής «Πρώτη Πράξη», έχει παρακολουθήσει διάφορα σεμινάρια υποκριτικής και έχει σπουδάσει στο Εθνικό Ωδείο Αθηνών σύγχρονο τραγούδι. Έχει τη δική της εταιρεία παραγωγής, τη «Re-Act», κάνει θεατρικές παραγωγές, τραγουδάει, μεταφράζει, διασκευάζει και γράφει. Έχει εκδώσει ήδη δύο βιβλία («Κάποτε μαζί με τον απόντα» και «Άρωμα κανέλας») και αυτή τη στιγμή ετοιμάζει την πρώτη της ταινία μικρού μήκους με τίτλο «Hymn to Freedom», σε συνεργασία με τον Φορέα Κοινωνικής Φροντίδας για την Γονεϊκή Ισότητα απέναντι στο Παιδί και την Γονική Μέριμνα Ανηλίκων σε χώρες εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που πραγματοποιήθηκε το 2016 στη Βαρκελώνη και το 2018 θα λάβει χώρα και στην Αθήνα.

Μέσω ενός κειμένου όλο νόημα για δυνατά μυαλά αντιτίθεται σε όσα την ενοχλούν και περνάει το δικό της μήνυμα.

Από τους Λύκους στις Περιστέρες

Με όλο τον σεβασμό, θα σας πρότεινα να μπείτε στον κόπο να την διαβάσετε, κυκλοφορεί ανάμεσά μας, – την βρήκα βράδυ στα σκουπίδια και λέω να την πετάξω – μια κόλλα χαρτί η οποία γράφει:

{ Η Ελπίδα έχει δύο κόρες, την αγανάκτηση και το θάρρος.
Η αγανάκτηση για την πραγματικότητα, και το θάρρος για να την αλλάξεις.
}

–έγραψε κάποτε ο Pablo Neruda.


ΕΙΣΑΓΩΓΗ

«Αυτό το κάποτε στο σήμερα, αντιπροσωπεύει συχνά την χυδαιότητα, καθημερινά την αναίδεια και την αισχρή συμπεριφορά, αφού η δεδομένη ήττα τού υποτιθέμενου εξουσιαστή τής ίδιας του της κατάντιας, παραμένει μια αργή και οδυνηρή διαδικασία για το εμπλεκόμενο και συχνά ανυποψίαστο θύμα του.

Αυτός ο κάποιος που το αντιλήφθηκε, δεν μπορεί παρά να υπερασπιστεί την ανάγκη του, –όντας εξαρχής ανεπηρέαστος με καθαρό μυαλό και συνείδηση–, ανάγκη η οποία ως υποχρέωση κοινή προς όποιον συνάνθρωπό μας γύρω μας θα έπρεπε να μοιάζει, υποχρέωση όλων να του δείξουν τον δρόμο προς το Κλουβί εκείνο που συχνάζει τα βράδια.

Αυτός ο δειλός θύτης, που ξυπνά τη μέρα για να καταριέται τα βράδια, ναι μεν έχει πολλά ποδάρια, αλλά ξέχασε κάπου παρατημένη τού διαόλου του την κάλτσα, –που λένε αυτοί οι άξεστοι χωρίς χαρτί από γαλλικά και πιάνο–, αυτοί που έχουν ακόμα τη γενναιοδωρία να σε παροτρύνουν να πάψεις να βασανίζεις ανθρώπινες υπάρξεις με μαγικές αηδίες, και δυστυχώς βλέπω η ημερομηνία λήξης πέρασε, καθώς η λάμπα Κάηκε για να συνεχίσει να σου δείχνει τ’ αναμμένα φώτα της.

Το λοιπόν: για να πας από εκεί που ‘ρθες, η κατανόηση των περισσοτέρων, η συμπόνια των λιγοστών και η ανοχή των φοβισμένων θεατών σου, θα σηκωθεί πρωί για να στραφεί στη Δικαιοσύνη με τη κάλτσα στο χέρι, κάπου εκεί κοντά στα Κλουβιά του Κορυδαλλού.

Και ως αρκετά μεγαλύτερη των ηλικιακά κατώτερων παιδιών σου, –να σου θυμίσω είχε παλιόκαιρο τη μέρα που σε γνώρισα, πώς θες εσύ για καλοκαίρια να μιλάμε–, σου δίνω πίσω την κακία που μας χάρισες! (λολ)

Ήταν Φλεβάρης, εσύ ακόμα σπούδαζες και κάποιος σε φώναξε «μορφωμένη» και εσύ κατάλαβες πως έτσι πήρες την Παιδεία στα χέρια σου–, «Ηλίθια» θα σε χαρακτήριζα, αλλά σιγά μη σε βρίσω αντί να σε πληροφορήσω:


ΡΕΦΡΕΝ ΜΑΤΖΟΡΕ

Παρίστανες τη μάγισσα στη Χιονάτη κι όμως δεν πρόλαβες να ξεπετάξεις ούτε έναν Νάνο, –ήταν πολύ μικροί για τα @@ μήλα σου–, θυμάσαι λοιπόν γιατί ποτέ η απειλή δεν είχε καμία απολύτως σχέση με την ουσία;

Δηλώνω κι απαντήθηκε: μια ουσιαστική δήλωση προϋποθέτει το μεγαλείο της ανθρωπιάς, αφού πάραυτα κι εντούτοις παρά ταύτα, σου χαρίζεται μια τελευταία ευκαιρία με μαγικό τρόπο εντός 24ώρου, να μαζέψεις τα αντικείμενα του πόθου σου και τουλάχιστον εγώ προσωπικά να μη σε ξαναδώ μπροστά μου.

–Κι αν σε δω, δε θα το πω ούτε του παπά, ποιος θα τον ξορκίσει μετά; (λολ2)

Εξ από ‘δω κι εξ ονόματι μου όλα αυτά, –σαφώς κάθε πιστός ελεύθερος να πράξει όπως θέλει– γιατί μάθε πως δε χρειάζομαι συνοδούς για να μην αισθάνομαι μόνη• δικηγόροι πολλοί, εγκληματίες περισσότεροι για να μας κλάσετε τ’ αρχίδια.» (λολ3)
–Η μέθοδος των τριών ( χρόνια τώρα )

ΚΟΥΠΛΕ ΜΙΝΟΡΕ


Remaing time: 7-8 hours max
…εκτός αν βράζει το ζωμό στη σούβλα, σέβομαι τη μαγειρική σου…

Συγγραφέας: Άγνωστος
Στίχοι: Mohamed ο Πέμπτος
Συλλογή: Απ’ τ’ άγραφα ( όχι σουβλάκι Εξάρχεια )
Περιοδικό: Σούπερ Κατερίνα ( με εξώφυλλο τον Ντέμη να ακούει τη Βίσση –μάγια του ‘κανες;)
Πηγή:
Αστείρευτη
Εφημερίδα: Ο αποσπερίτης
Τεύχος: Θα μ’ αμφισβητήσεις; ( πλατεία Αγίας Ειρήνης )
Φορτωτική: Ή μπλε με στολή ή λευκή με μανίκια ( FedEx )


New York Times–> #justbefamous #Hollywood #emerald

–Έκανα λάθος, τελικά χρωστάς τρία ευρώ στον… ούτε που θυμάμαι. Έχεις πλάκα, για να ξέρουμε τι λέμε και σε ποιον.

{ Θα ήταν πολύ φθηνό να αναφερόμουν στα χρήματα. Έχω πλάκα, ναι, και ίσως με αυτό τον τρόπο να ανεβάζω το επίπεδο, που δυστυχώς έχει καταντήσει ένα αρρωστημένο μα πάντα διεστραμμένο ύπουλο εγκεφαλικό παιχνίδι μυαλού υπό την επήρεια ουσιών με αυτοσκοπό την άσκηση εξουσίας. }

–Για να ξέρουμε τι λέμε και σε ποιον.-

( ουσίες λίγο πολύ, όλοι παίρνουμε, είπαμε… αλήθειες μόνο… με τις ψευτιές εκτίθεσαι, λες τελικά να πάρω κι εγώ σκύλο μήπως και γίνω άνθρωπος; χωρίς λολ )


ΑΝΤΕΧΕΙΣ ( ? )

–Το λάθος είναι μεγαλύτερο από την τέχνη.

–Μεγαλύτερο ή μικρότερο;

–Μόνο το λάθος δημιουργεί για να γίνεις καλύτερος.


Από τότε η Χιονάτη ονομάστηκε παραμύθι και ο Γιουνγκ αργότερα οραματιστής, άσχετο αλλά…

{ – Κυρίες και κύριοι, εκτάκτως καλησπέρα σας.

Διακόπτουμε το πρόγραμμα μας για το έκτο και τελευταίο δελτίο της ημέρας… – }

ΤΙΤΛΟΣ: ΝΑ ΣΕΒΕΣΤΕ


ΤΕΛΕΣΙΓΡΑΦΟ:

– έσχατο, οριστικό έγγραφο, διατύπωση όρων τελειωτικών και αμετάβλητων, είδος διπλωματικού εγγράφου που περιλαμβάνει αξιώσεις και χρονική προθεσμία με βαρύ αντίκτυπο σε περίπτωση μη απάντησης / ως και τη διακοπή διπλωματικών σχέσεων ή και τον πόλεμο –

Πηγή: Wikipedia

Ευχαριστώ,

Κατερίνα Χατζηκυριάκου

Υστερόγραφο: «Paloma» σημαίνει «περιστέρι» στα ισπανικά

{ Όλα στη ζωή είναι ακριβά

τα μισά είναι δανεικά και τα άλλα μισά δεν πληρώνονται. }

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.