Ολοκληρωμένη καμπάνια επικοινωνίας σε 50 χώρες από την Heineken® και την Αθηναϊκή Ζυθοποιία
Στην Ελλάδα και ειδικότερα στη Μύκονο στρέφουν το παγκόσμιο ενδιαφέρον με αφορμή τον τελικό του UEFA Champions League, η Heineken® και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, καθώς στη χώρα θα πραγματοποιηθεί η πρωτοβουλία Heineken Champions Voyage.

Από εφέτος και για τα επόμενα τρία χρόνια, η Heineken, στο πλαίσιο της χορηγίας της στο UEFA, θα προσκαλεί εκλεκτούς καλεσμένους από όλο τον κόσμο να απολαύσουν τον μεγάλο τελικό εν πλω στις ελληνικές θάλασσες και τη Μύκονο.

Η πρωτοβουλία αναμένεται να ενισχύσει το ενδιαφέρον για τη χώρα, ως τουριστικό προορισμό και την προβολή της στο εξωτερικό, δημιουργώντας οφέλη για την ελληνική οικονομία σε τοπικό και εθνικό επίπεδο. Το Heineken Champions Voyage θα φιλοξενήσει 500 τυχερούς από όλο τον κόσμο.

Σε ένα κρουαζιερόπλοιο με προορισμό τη Μύκονο, καταναλωτές, δημοσιογράφοι και διεθνείς προσωπικότητες από τον χώρο του ποδοσφαίρου θα δουν εν πλω τον τελικό του UEFA Champions League και θα επισκεφθούν το νησί. Το Heineken Champions Voyage θα συνοδευθεί και από μία ολοκληρωμένη καμπάνια επικοινωνίας σε περισσότερες από 50 χώρες, με πρωταγωνιστές την Ελλάδα και τη Μύκονο.

Αντίστοιχα, οι προσκεκλημένοι, δημοσιογράφοι και καταναλωτές, θα δημιουργήσουν φωτογραφικό περιεχόμενο στα κοινωνικά δίκτυα που εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τις 100 εκατ. αναφορές (impressions), τόσο για την ενέργεια όσο και για τη χώρα.

Αναφερόμενος στην πρωτοβουλία κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου την Τετάρτη, ο διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας κ. Ζωούλλης Μηνά δήλωσε ότι «κύριο μέλημα μας στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία όλα αυτά τα χρόνια είναι να υποστηρίζομε τις δημιουργικές και καινοτόμες πλευρές της Ελλάδας και να δημιουργούμε δράσεις που οδηγούν στην ανάπτυξη.

Εκτός από τις πρωτοβουλίες μας μέσα στη χώρα, ήρθε η στιγμή να στρέψουμε το παγκόσμιο ενδιαφέρον σε έναν από τους πιο σημαντικούς κλάδους της οικονομίας μας, τον τουρισμό. Μέσα από τη δύναμη του σήματος της Heineken διεθνώς, αλλά και της ακτινοβολίας της χορηγικής μας πλατφόρμας στο UEFA Champions League, τοποθετούμε την Ελλάδα στο επίκεντρο ενός παγκόσμιου γεγονότος, προβάλουμε την ελληνική κρουαζιέρα και αναδεικνύουμε τη χώρα μας ως έναν ακόμα πιο ελκυστικό προορισμό για όλους τους ταξιδιώτες. Πιστεύουμε στην Ελλάδα και αυτό το μοιραζόμαστε με τον κόσμο».

Ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργος Χατζημάρκος ευχαρίστησε την εταιρία «για τη μάχη που έδωσε να έρθει αυτή η διοργάνωση στη Μύκονο», ενώ ο Δήμαρχος Μυκόνου κ. Κωνσταντίνος Κουκάς σημείωσε ότι η Μύκονος πάντα πρωτοπορεί στην ανάπτυξη του τουρισμού θέλοντας να προβάλει το θετικό πρόσωπο της χώρας μας, παράγοντας θετικές ειδήσεις και τώρα θα μπορεί να το κάνει με σύμμαχο τη Heineken και την Αθηναϊκή Ζυθοποιία.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος και δ/νων σύμβουλος της Navigator Travel & Tourism και Μέλος Δ.Σ. του ΣΕΤΕ κ. Ανδρέας Στυλιανόπουλος σημείωσε ότι «ο κλάδος του τουρισμού έχει συνεισφέρει σημαντικά στην Ελλάδα τη δύσκολη αυτή περίοδο καθώς γίνεται σημείο σύζευξης με τους υπόλοιπους τομείς της οικονομίας. Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία με το πνεύμα εξωστρέφειάς, είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται η χώρα μας». Στην εκδήλωση παρέστη και ο Γενικός Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής κ. Γιώργος Τζιάλλας.

Η φιλοξενία ενός γεγονότος διεθνούς βεληνεκούς από τη Heineken® και την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, τη μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής και εμπορίας μπίρας στην Ελλάδα, με ενεργή παρουσία στη χώρα για περισσότερα από 50 χρόνια, είναι μία ακόμη απόδειξη της αδιάκοπης και έμπρακτης προσπάθειάς της εταιρείας να παράγει αξία για τον τόπο.

Αντίστοιχες πρωτοβουλίες των τελευταίων ετών αποτελούν η δυναμική υποστήριξη της νεανικής επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας μέσα από την ενεργό συμμετοχή της Heineken στο Orange Grove, αλλά και η επένδυση στην υπεύθυνη κατανάλωση, με τις πρόσφατες σημαντικές καμπάνιες επικοινωνίας της εταιρείας. Επιπρόσθετα, η επιλογή της Ελλάδας, για την πραγματοποίηση μιας εκδήλωσης όπως είναι το Heineken Champions Voyage επιβεβαιώνει την εμπιστοσύνη της μητρικής εταιρείας HEINEKEN στην ελληνική αγορά και τη μακροπρόθεσμη στρατηγική επένδυση του Ομίλου στην Ελλάδα.