Το ελληνικό κρασί κερδίζει συνεχώς έδαφος στις αγορές του εξωτερικού – αλλά και στην εγχώρια αγορά – και αυτό είναι κάτι που μόνο αισιοδοξία μπορεί να προκαλέσει. Τόσο για το ίδιο το προϊόν βραχυπρόθεσμα όσο και για τον τουρισμό μας μακροπρόθεσμα. Σε αυτό το πλαίσιο, μια νέα συνεργασία, που ξεκίνησε ανάμεσα στην αμερικανική αεροπορική εταιρεία United Airlines και στις ελληνικές οινοποιητικές Κυρ-Γιάννη και Σκούρα, υπόσχεται να αποδώσει καρπούς. Πιο συγκεκριμένα, τα κρασιά Κυρ-Γιάννη Παράγκα ερυθρό και Μοσχοφίλερο Σκούρα προσφέρονται στους επιβάτες της United Airlines, στην Polaris Business Class, στις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων.
Η United πρόσφατα ξεκίνησε ένα νέο πρόγραμμα στη διακεκριμένη καμπίνα Polaris, με το οποίο οι επιβάτες έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν τα δικά τους “flights” κατά τη διάρκεια της πτήσης τους. Η λίστα των κρασιών είναι επιλογή του Ντόουγκ Φροστ, Master of Wine και Master Sommelier αλλά και φίλου του ελληνικού κρασιού. Η παρουσία δύο ελληνικών κρασιών στη λίστα μιας αεροπορικής εταιρείας αυτού του βεληνεκούς, αποτελεί αφενός αναγνώριση για τις τοπικές ποικιλίες και αφετέρου μια εξαιρετική ευκαιρία διεθνούς προβολής της ποιότητας του ελληνικού κρασιού.
«Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που το κρασί μας ταξιδεύει με την United Airlines, αλλά περισσότερο που οι προσπάθειες των τελευταίων χρόνων όλου του κλάδου του ελληνικού κρασιού αναγνωρίζονται» δήλωσε ο Στέλλιος Μπουτάρης, Οινοποιός και Διευθύνων Σύμβουλος της Κυρ-Γιάννη. «Το ελληνικό κρασί είναι σε άνοδο και είναι πολύ σημαντικό που οι οινόφιλοι ταξιδιώτες αυξάνονται σημαντικά ώστε να επηρεάζουν με τον τρόπο τους τις αεροπορικές να δοκιμάσουν νέα, συναρπαστικά κρασιά» συμπλήρωσε ο Γιώργος Σκούρας, οινοποιός και Διευθύνων Σύμβουλος του Κτήματος Σκούρα.