Οι συστάσεις για το πιο επιτυχημένο εμπορικά μοντέλο της VW –και το πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία του πανευρωπαϊκά –ίσως να περιττεύουν, όμως οι αριθμοί που συνοδεύουν το μικρομεσαίο μοντέλο της γερμανικής φίρμας και μόνο στην ανάγνωσή τους εντυπωσιάζουν.
Το Golf από το 1974 έως και σήμερα έχει πουλήσει σε όλον τον κόσμο 33 εκατομμύρια οχήματα –διατίθεται σε 150 χώρες ανά την υφήλιο. Από την πρώτη έως και τη σημερινή, έβδομη γενιά το DNA του συγκεκριμένου μοντέλου δείχνει να είναι το ισχυρότερο που υπάρχει στην ιστορία των μικρομεσαίων οχημάτων. Σήμερα, η γερμανική φίρμα θεώρησε σκόπιμο να προχωρήσει στην ανανέωσή του, που όπως φαίνεται είναι κάτι παραπάνω από επιδερμική και δεν μένει μόνο στις σχεδιαστικές πινελιές. Η VW ποντάρει στο τεχνολογικό της υπόβαθρο, και το μεταφέρει αυτούσιο –από τα μεγαλύτερα μοντέλα της –στο νέο, μικρομεσαίο Golf, όντας το πιο πλούσιο εξοπλιστικά της σκληροπυρηνικής κατηγορίας του.
Ο άνεμος ανανέωσης πέρασε περισσότερο κάτω από το καπό, όπου πλέον συναντάμε έναν προηγμένο τεχνολογικά κινητήρα 1,5 λίτρων TSI Evo βενζίνης, που θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, 130 και 150 ίππων. Το εν λόγω μοτέρ αντικαθιστά τον 1,4 ACT ενώ θα συνεχίσει να προσφέρει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Το ανανεωμένο Golf είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με ευρεία γκάμα μοτέρ. Εφαλτήριο μηχανικό σύνολο είναι ο 1,0 TSI σε δύο εκδόσεις, με 85 ή με 110 ίππους. Οι σπορ επιδόσεις είναι «δουλειά» του 2λιτρου TSI κινητήρα των 230 ίππων ενώ υπάρχει και η έκδοση Performance που φτάνει σε ισχύ τα 245 άλογα. Τα ντίζελ είναι 1.6 TDi με 115 ίππους και δίλιτρα με 150 και 184 ίππους. Είναι το μοντέλο που προσφέρεται με όλα τα ήδη καυσίμων που υπάρχουν σήμερα στον κόσμο.
Ετσι, εκτός από ντίζελ και βενζίνης, το νέο Golf προσφέρεται σε υβριδική έκδοση, έκδοση φυσικού αερίου και αμιγώς ηλεκτροκίνητη.
Η έκδοση με φυσικό αέριο είναι η 1.4 TGI 110 ίππων με πιο εντυπωσιακό στοιχείο την αυτονομία του, που αγγίζει τα 1.270 χλμ. Το ηλεκτροκίνητο e-Golf αποδίδει 136 ίππους και η αυτονομία του μετά από μια πλήρη φόρτιση είναι στα 300 χλμ. Θα υπάρχει και η δυνατότητα να εξοπλιστεί με ένα εξελιγμένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων που υπόσχεται μείωση της κατανάλωσης καυσίμου έως 0,3 του λίτρου / 100 χλμ. Το γερμανικό μοντέλο φορτώνεται με ακόμη περισσότερα τεχνολογικά καλούδια, όλα προσηλωμένα στην ασφάλεια του οδηγού και την άνεση των επιβατών. Για παράδειγμα, για πρώτη φορά στo νέο Golf θα υπάρχει το διαισθητικό σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, το Discover Pro, το οποίο διαθέτει έλεγχο μέσω χειρονομιών, με λειτουργίες που θα ελέγχονται χωρίς να απαιτείται ο οδηγός να αγγίζει μπουτόν! Επίσης, θα υπάρχει ένα πλήρες διαδικτυακό μενού που κατακλύζει το νέο μοντέλο, με υπηρεσίες Guide & Inform, καθώς και τις νέες υπηρεσίες Car – Net Security & Service. Στις πιο σημαντικές προσθήκες σημειώνουμε και το σύστημα ημιαυτόνομης κίνησης που εξασφαλίζει ημιαυτόνομη λειτουργία του Golf σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας (φρενάρει ή επιταχύνει χωρίς την παρέμβαση του οδηγού) με ταχύτητες έως 60 χλμ. / ώρα. Η τιμή του αυτοκινήτου ξεκινά από τις 17.400 ευρώ για το 5θυρο 1.0 TSI των 85 ίππων. Οι τιμές του ντίζελ ξεκινούν από 20.750 ευρώ για το 3θυρο και 21.700 ευρώ για το 5θυρο.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ