H ηλεκτροκίνηση δείχνει το μέλλον της αυτοκίνησης, σε μια εποχή που οι ζυμώσεις βρίσκονται υπ’ ατμόν, με τη στοχοποιημένη πετρελαιοκίνηση να αφήνει περισσότερο χώρο στην υβριδική τεχνολογία και τα αμιγώς ηλεκτρικά μοτέρ. Το autohub φιλοξενεί τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα της Smart (θυγατρική της Mercedes-Benz), που αναμένονται και στην ελληνική αγορά στα μέσα του ερχόμενου καλοκαιριού. Τρία ηλεκτροκίνητα μοντέλα που δείχνουν να συμβαδίζουν με τις καθημερινές απαιτήσεις των ευρωπαίων οδηγών, χάρη στην αυξημένη αυτονομία τους και στον μικρότερο χρόνο φόρτισης, που ελαχιστοποιήθηκε σχεδόν στο μισό σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Η Mercedes-Benz επενδύει σε όλους τους τομείς. Από την ηλεκτροκίνηση έως και τα φορτηγά, εκεί όπου διαπρέπει τα τελευταία χρόνια. Μόνο οι επερχόμενες επενδύσεις της στα ελαφρά της επαγγελματικά οχήματα θα αγγίξουν τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2018.
Σε ακόμη πιο «καθαρές» τεχνολογίες συνεχίζει να βαδίζει και η πρωτοπόρος Toyota, η οποία θα συνεχίσει να ενισχύει και τα πιο μικρά της μοντέλα με υβριδικό σύνολο. Το νέο Yaris θα διαθέτει ένα βελτιωμένο υβριδικό σύνολο, που μειώνει σημαντικά την κατανάλωση καυσίμου, χωρίς να θυσιάζονται οι επιδόσεις. Η «πράσινη» τεχνολογία δεν θα κυριαρχήσει μόνο στους δημόσιους δρόμους αλλά και στις πίστες. Οπως η Formula1, που θα αποκτήσει έναν ισχυρό αντίπαλο. Την ηλεκτροκίνητη Formula Ε, εκεί όπου προσφάτως και η BMW θα προμηθεύει τα ηλεκτροκίνητα μονοθέσια έως το 2021. Η ηλεκτροκίνηση δείχνει τον δρόμο και αναγκάζει ακόμη και τις πιο πολυτελείς φίρμες με πανάκριβα supercars μοντέλα στο οπλοστάσιό τους να κάνουν στροφή 180 μοιρών, μόνο και μόνο για να επιβιώσουν. Οπως η Aston Martin, που είχε φθάσει πριν από μερικά χρόνια στα πρόθυρα της χρεοκοπίας και πλέον προσαρμόζεται με τα νέα δεδομένα και βάζει στην παλέτα των μοντέλων της την ηλεκτροκίνηση –ως σανίδα σωτηρίας. Η Aston Martin θα κυκλοφορήσει το αργότερο σε δύο χρόνια το ηλεκτρικό Rapide, supercar που, όπως δήλωσε στέλεχος της φίρμας, θα την αναγκάσει να «θυσιάσει» την αντίστοιχη βενζινοκίνητη έκδοση με τον «λαίμαργο» και ρυπογόνο κινητήρα βενζίνης των 6.000 κ.εκ. Η ηλεκτροκίνηση τρέχει, με τις εταιρείες να επενδύουν με ταχύτατους ρυθμούς που θα μας καταπλήξουν ευχάριστα τα επόμενα χρόνια.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ