Τον Ιανουάριο αποκαλύφθηκε στο Ντιτρόιτ, τον Μάρτιο πέρασε στην απέναντι όχθη και πάτησε σε ευρωπαϊκό έδαφος και στο σαλόνι της Γενεύης και σε λίγες ημέρες θα «κατηφορίσει» και στην ελληνική αγορά.
Η Mercedes-Benz E-Class Coupé είναι το μοντέλο που ποντάρει σε υποψήφιους αγοραστές με συγκεκριμένα κριτήρια αγοράς, όσους αναζητούν την αψεγάδιαστη πολυτέλεια με την περιβολή της σπορ υπεροχής και τις απλόχερες κουπέ γραμμές.
Οπως και στα σεντάν μοντέλα έτσι και στα κουπέ, η εξωτερική σχεδίαση είναι κοινή, με κύριο χαρακτηριστικό την εμβληματική –διαχρονική όσο πιο παλιά και αν ανατρέξουμε –μάσκα με το αστέρι σε δεσπόζουσα θέση.
Να σημειωθεί ότι η E-Class Coupé αποτελεί τον κρίκο που έλειπε ανάμεσα στις δύο άλλες κουπέ εκδοχές, τη μικρότερη C-Class Coupé και την πολυτελέστατη S-Class Coupé.
Το μήκος της αγγίζει τα 4,87 μέτρα και το μεταξόνιο τα 2,87 μέτρα, οπότε η νέα E-Class Coupé έχει μεγαλώσει κατά 12,3 και 11,3 εκατοστά αντίστοιχα από την απερχόμενη.
Η εμφανής αύξηση των διαστάσεων έχει μεταφερθεί και στην πολυτελή καμπίνα, δημιουργώντας σαλόνι που έχει πολλές ομοιότητες με την αεροπορική θέση first class. Μάλιστα, η γερμανική φίρμα αναφέρει ότι οι πίσω επιβάτες έχουν επιπλέον 8 εκατοστά περίπου για τα πόδια τους σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.
Οπως στη σεντάν έτσι και στην Coupé, στο ταμπλό των πλούσιων εκδόσεων κυριαρχούν δύο έγχρωμες οθόνες 12,3».
Ντίζελ με 4 λίτρα/100 χλμ.
Η νέα της E-Class Coupé θα προσφέρεται με τρεις κινητήρες βενζίνης και έναν ντίζελ. Εφαλτήριο μοτέρ στην γκάμα των ντίζελ –και ίσως και αυτό που θα ενδιαφέρει και το κοινό στην ελληνική αγορά –θα είναι ένα νέο δίλιτρο πετρελαιοκίνητο με ισχύ 194 ίππους και θα είναι στο καπό της E200d. To συγκεκριμένο μοτέρ υπόσχεται ότι μπορεί να καταναλώνει κατά μέσο όρο 4 λίτρα/100 χλμ. και εκπέμπει 106 γραμμάρια/CO2. Tα μοτέρ βενζίνης είναι δύο: η Ε 200 και η Ε 300 με ίδιο σε κυβικά κινητήρα βενζίνης, με 184 και 245 ίππους. Στην κορυφή της παλέτας των κινητήριων εκδόσεων θα υπάρχει η μοναδική τετρακίνητη, η E 400 4Matic με 3λιτρο V6 bi-turbo που αποδίδει 333 ίππους. Το πιο σημαντικό ότι όλες οι εκδόσεις θα συνδυάζονται με 9άρι αυτόματο κιβώτιο 9G-Tronic. Στα υπόλοιπα τεχνικά της στοιχεία ξεχωρίζουν τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, του πακέτου Dynamic Body Control, όπου με τις λειτουργίες Comfort, Sport και Sport+ ο οδηγός μπορεί να τα προσαρμόζει ανάλογα με το στυλ οδήγησης που θα υιοθετήσει. Επίσης, θα υπάρχει και η αερανάρτηση Air Body Control. Το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης Drive Pilot είναι στη λίστα των πρόσθετων εξοπλιστικών στοιχείων, το οποίο ο οδηγός μπορεί να το συμπεριλάβει στο εξοπλιστικό πακέτο που θα επιλέξει.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ