Σοβαρές προεκτάσεις φαίνεται ότι έχει πάρει το ζήτημα της παράστασης «…Και Ιουλιέτα» που υποτίθεται ότι θα σκηνοθετούσε ο βραβευμένος με Οσκαρ Ταϊβανός σκηνοθέτης Ανγκ Λι στο Ιδρυμα Κακογιάννης με πρωταγωνίστρια την Πέμη Ζούνη, πριν τελικά η είδηση αποδειχτεί «φούσκα».

Εχοντας παραχωρήσει στον Τύπο φωτογραφίες της με τον Ανγκ Λι, η κυρία Ζούνη πριν από λίγους μήνες έδινε συνεντεύξεις στον Τύπο μιλώντας για την συνεργασία της μαζί του. Στο «ΒΗΜΑ», συγκεκριμένα, η ηθοποιός είχε πει εκτός άλλων τα εξής: «Καθ’ όλη την περίοδο των μηνών στους οποίους έκανα μια μεγάλη σε διάρκεια οντισιόν για μια ταινία – με υποβολή της δουλειάς μου, συνεντεύξεις, συζητήσεις κ.λπ. – ο κ. Λι παρακολουθούσε τη διαδικασία. Μιλούσαμε. Και κάποια στιγμή ήρθε η πρόταση από εκείνον να με σκηνοθετήσει και ένιωσα βέβαια σαν να είχα κερδίσει το Οσκαρ» (δείτε θέμα από τον Ακη Δήμου στον Ανγκ Λι

Όλα άρχισαν να καταρρέουν ωσάν χάρτινος πύργος όταν ο Ανγκ Λι παρέμενε άφαντος για τις πρόβες, πόσω δε μάλλον για την πρεμιέρα. Ακόμα χειρότερα για την κυρία Ζούνη, οι φωτογραφίες που είχε μοιράσει στον Τύπο όχι μόνον αποδείχθηκαν «επεξεργασμένες» αλλά η ίδια το γνώριζε όπως παραδέχεται σε επιστολή που έστειλε στο ΒΗΜΑ το βράδυ της Τρίτης. «Συναίνεσα στη δημοσιοποίηση επεξεργασμένων φωτογραφιών, πιστεύοντας, χωρίς ίχνος αμφιβολίας, ότι είχαν αποσταλεί από τον σκηνοθέτη, η πραγματική άφιξη του οποίου, λίγες μόνο μέρες αργότερα, θα έκανε το λάθος μικρό κι ασήμαντο.» αναφέρει χαρακτηριστικά.

Φαίνεται ότι η κυρία Ζούμη εξαπατήθηκε, αν και από ποιόν ακριβώς, δεν λέει. Εν πάση περιπτώσει τον λόγο τον έχει πλέον η Δικαιοσύνη και η επιστολή της ηθοποιού την οποία δημοσιεύουμε ολόκληρη εδώ, είναι η παρακάτω:

———————————-

«Όταν έκανα τις ανακοινώσεις για τη συνεργασία μου με τον σκηνοθέτη Ανγκ Λη, όταν μιλούσα ανοιχτά σε συνεντεύξεις για τα συμβόλαια με το εξωτερικό, πίστευα βαθιά και ακλόνητα ότι όλα ήταν αλήθεια. Ανέλπιστο δώρο, αλλά και απόλυτη αλήθεια.

Συναίνεσα στη δημοσιοποίηση επεξεργασμένων φωτογραφιών, πιστεύοντας, χωρίς ίχνος αμφιβολίας, ότι είχαν αποσταλεί από τον σκηνοθέτη, η πραγματική άφιξη του οποίου, λίγες μόνο μέρες αργότερα, θα έκανε το λάθος μικρό κι ασήμαντο.

Ακόμα και μέχρι πριν από πολύ λίγες μέρες, ακόμα και μετά την απουσία του κ. Ανγκ Λη από τις πρόβες και την πρεμιέρα, πίστευα ότι οι εξηγήσεις και διαβεβαιώσεις που λάμβανα ήταν δυσάρεστες, αλλά αληθινές.

Μόλις πριν από ελάχιστες μέρες άρχισε να αποκαλύπτεται η μεγάλη εξαπάτηση. Ήδη φυσικά η υπόθεση πήρε τον δρόμο της δικαιοσύνης.

Τεράστια η πλάνη, τεράστια η ευθύνη μου, τεράστια κι η συγγνώμη μου:

Στο ΙΔΡΥΜΑ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ που φιλοξένησε την παραγωγή της παράστασης και δεν είχε λόγους να με αμφισβητήσει.

Στους συντελεστές της παράστασης, που με εμπιστεύτηκαν.

Σε όλους αυτούς απέναντι στους οποίους αποδείχθηκα ανακόλουθη.

Δουλεύω στο θέατρο 35 χρόνια. Σοβαρά και έντιμα.

Δεν επικαλούμαι τον πρότερο έντιμο βίο μου.

Επικαλούμαι την κοινή λογική –που εγώ έχασα πρόσκαιρα,κάτω από πολύ ιδιαίτερες συνθήκες που θα δημοσιοποιηθούν από εμένα εν καιρώ- ότι δεν είχα κανέναν απολύτως λόγο να αυτοκαταστραφώ, χρησιμοποιώντας εν γνώσει μου έναν τόσο σημαντικό σκηνοθέτη,χωρίς ο ίδιος να το γνωρίζει.

Είμαι βέβαιη, ότι όταν όλη η αλήθεια ξετυλιχθεί, θα χρεωθώ ένα μεγάλο πλήγμα στην ευθυκρισία μου. Αλλά –το πιο σημαντικό- θα διαψευσθεί κάθε υπόνοια δόλου και οποιαδήποτε ενεργή συμμετοχή μου σε αυτή την υπόθεση.»