Την παροχή τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών με υπηρεσίες Internet of Things (IoT) για τη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου αναλαμβάνει η Vodafone Ελλάδας, η οποία αναδείχθηκε ανάδοχος του σχετικού διαγωνισμού, στο πλαίσιο του έργου «Μελέτη, Χρηματοδότηση, Εγκατάσταση, Υποστήριξη Λειτουργίας, Συντήρηση και Τεχνική Διαχείριση ενός Ενιαίου Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου για τις Εταιρείες του Ομίλου ΟΑΣΑ με ΣΔΙΤ».
Πρόκειται για ένα έργο Σύμπραξης Δημοσίου & Ιδιωτικού Τομέα, γνωστότερο ως «ηλεκτρονικό εισιτήριο», στο πλαίσιο του οποίου η Vodafone Ελλάδας θα αναλάβει να προσφέρει ολοκληρωμένες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες που περιλαμβάνουν δίκτυα οπτικών ινών και υπερσύγχρονες mobile εφαρμογές, όπως το IoT.
Με την υπηρεσία Vodafone IoT προσφέρεται η δυνατότητα άμεσης ασύρματης διασύνδεσης κάθε είδους συσκευών και εφαρμογών IoT χωρίς την ανάγκη ύπαρξης ενσύρματου δικτύου και ο χρήστης της υπηρεσίας μπορεί να συνδέσει τις συσκευές ή τις εφαρμογές του για αποστολή δεδομένων ή έλεγχο εξ αποστάσεως.
«Η Vodafone Ελλάδος προσφέρει τεχνολογίες αιχμής και μέσα από καινοτόμες λύσεις, παρέχει στην κοινωνία υποδομές για καλύτερες υπηρεσίες και ποιότητα ζωής. Έχοντας δημιουργήσει τις κατάλληλες υποδομές και διαθέτοντας εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό, η Vodafone είναι ένας από τους ηγέτες στην παροχή καινοτόμων λύσεων και εφαρμογών IoT σε παγκόσμιο επίπεδο. Το Internet of Things βρίσκεται στον πυρήνα του οράματος της Vodafone για την κοινωνία των Gigabit, καθώς υπόσχεται βελτίωση της ανταγωνιστικότητας για όλες τις επιχειρήσεις. Μέσα από επενδύσεις και συνεχείς βελτιώσεις, είμαστε δεσμευμένοι να παρέχουμε σύγχρονες και ποιοτικές υπηρεσίες ποιότητας οι οποίες φέρνουν τις ελληνικές επιχειρήσεις στον 21οαιώνα» δήλωσε η κυρία Κάτια Σταθάκη, εμπορική διευθύντρια Εταιρικών Πελατών της Vodafone Ελλάδας.