Με όπλο τη συνέπεια και την αξιοπιστία

Ως επιβράβευση της αξιοπιστίας και της συνέπειας στην αγορά της αλυσίδας σουπερμάρκετ «Μασούτης» καθώς και της επιχειρηματικής ηθικής θεωρεί

Ως επιβράβευση της αξιοπιστίας και της συνέπειας στην αγορά της αλυσίδας σουπερμάρκετ «Μασούτης» καθώς και της επιχειρηματικής ηθικής θεωρεί την επιτυχή πορεία της επιχείρησης μέσα στην κρίση ο Γιάννης Μασούτης, διευθύνων σύμβουλος της «Διαμαντής Μασούτης ΑΕ». «Είμαστε κοντά στον άνθρωπο, κοντά στον καταναλωτή. Ακούμε τις ανάγκες του, προσπαθούμε να τις ικανοποιήσουμε» αναφέρει και προσθέτει ότι «γινόμαστε ολοένα τα πιο οικονομικά σουπερμάρκετ για τον καταναλωτή, σε περίοδο που έχει δυνατότητα να ερευνήσει και να συγκρίνει».
Θεωρεί την ελληνική ταυτότητα της εταιρείας ως «σημαντικό πλεονέκτημα», διότι όπως εξηγεί «οι καταναλωτές γνωρίζουν ότι είμαστε ελληνική εταιρεία, ότι στηρίζουμε έλληνες παραγωγούς, απασχολούμε πάνω από 6.700 εργαζομένους, αναπτυσσόμαστε δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας. Ολα αυτά», τονίζει, «δημιουργούν μια αξιόπιστη εικόνα που είναι απολύτως αληθινή. Μιλάμε τη γλώσσα τους, τους καταλαβαίνουμε, κάνουμε το καλύτερο για αυτούς και στηρίζουμε την οικονομία σε μια περίοδο ιδιαίτερα δύσκολη για τη χώρα».
Με αφορμή τη διάκριση της εταιρείας στον διαγωνισμό της Eurobank και της Grant Thornton, ο κ. Μασούτης επισημαίνει ότι «κριθήκαμε και ξεχωρίσαμε. Η διάκριση προέκυψε μέσα από μία διαδικασία αξιολόγησης με χρήση ειδικών αναλύσεων βασικών χρηματοοικονομικών μεγεθών και δεικτών. Αξιολογήθηκαν 8.000 εταιρείες, οπότε το να είμαστε ανάμεσα στις 20 πρώτες είναι πολύ σημαντικό, αλλά όχι τυχαίο.
Η στρατηγική


Η εταιρεία μας είναι μια αμιγώς ελληνική επιχείρηση με επιτυχημένη πορεία 40 χρόνων στην ελληνική αγορά. Κατέχει ισχυρή θέση στην αγορά και καταφέρνει να τη διατηρεί μέσα σε μια δύσκολη περίοδο για τη χώρα και την οικονομία. Η αξιοπιστία και η συνέπειά μας στην αγορά και στην επιχειρηματική μας ηθική επιβραβεύτηκαν», επισημαίνει.
Για τα αναπτυξιακά σχέδια της εταιρείας αλλά και την πορεία και της ελληνικής οικονομίας ο διευθύνων σύμβουλος της Μασούτης αναφέρει ότι «συνεχίζουμε το 2017 την αναπτυξιακή μας στρατηγική με ικανοποιητικά αποτελέσματα για το 2016. Για την ανάπτυξη του δικτύου έχουμε προϋπολογίσει περίπου 20 εκατ. ευρώ για νέα καταστήματα και ανακαινίσεις των ήδη υπαρχόντων. Παράλληλα, επενδύουμε στην τεχνολογία και είμαστε πάντα σε απόλυτη συμπόρευση με τις εξελίξεις της εποχής στον τομέα αυτόν». Οσον αφορά την ελληνική οικονομία, αναφέρει ότι «αισιοδοξούμε για μια σταθεροποίηση που θα αποτελέσει τη βάση για την ανάπτυξη».
Το 1976, ο ιδρυτής της εταιρείας κ. Διαμαντής Μασούτης εγκαινίασε το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας στην οδό Κ. Κρυστάλλη, στην καρδιά της Θεσσαλονίκης. Σήμερα, η εταιρεία Διαμαντής Μασούτης ΑΕ διαθέτει ένα μεγάλο δίκτυο καταστημάτων στη Βόρεια Ελλάδα και σημαντική θέση στον χώρο του λιανικού εμπορίου, ενώ σε πανελλαδικό επίπεδο βρίσκεται ανάμεσα στις τέσσερις μεγαλύτερες αλυσίδες.

Με 264 καταστήματα, 244 σουπερμάρκετ και 20 καταστήματα χονδρικής Cash & Carry, καλύπτει γεωγραφικά όλες τις περιφέρειες της Μακεδονίας, τη Θράκη, τη Θεσσαλία, την Ηπειρο, τη Φθιώτιδα, την Εύβοια και τα νησιά Λήμνο, Λέσβο και Χίο. Απασχολεί περισσότερους από 6.700 εργαζομένους.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.